Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10525
Назва: | Формування навчальної самоефективності здобувачів вищої освіти за допомогою штучного інтелекту |
Інші назви: | Formation of educational self-efficiency of higher education acquires with the help of artificial intelligence |
Автори: | Резунова, Олена Сергіївна Rezunova, Olena |
Ключові слова: | навчальна самоефективність academic self-efficacy штучний інтелект artificial intelligence ChatGPT ChatGPT здобувачі вищої освіти students of higher education |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Державна наукова установа «Український інститут науково-технічноїекспертизи та інформації» |
Бібліографічний опис: | Резунова О. С. Формування навчальної самоефективності здобувачів вищої освіти за допомогою штучного інтелекту / О. С. Резунова // Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024). Artificial intelligence in science and education : зб. матеріалів міжнар. наук. конф. (Київ, 1-2 берез. 2024 р.) [Електронний ресурс] / [упоряд.: А. Яцишин, В. Матусевич, В. Коваленко]. – Київ : УкрІНТЕІ, 2024. – С. 234-236. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10525 |
Короткий огляд (реферат): | У публікації досліджено питання формування навчальної самоефективності здобувачів вищої освіти за допомогою штучного інтелекту. Особлива увага присвячена використанню CHATGPT у навчальному процесі. Охарактеризовано стратегії, які допомагають викладачам формувати навчальну самоефективність здобувачів вищої освіти за допомогою штучного інтелекту. Доведено, що використання штучного інтелекту дає розширити можливості здобувачів у спілкуванні, пошуку інформації та навчанні, при цьому розвиваючи їх навчальну самоефективність. The publication examines the issue of formation of students educational self-efficacy in higher educational establishment with the help of artificial intelligence. Special attention is devoted to the use of CHATGPT in the educational process. The strategies that help teachers to form the educational self-efficacy of students with the help of artificial intelligence are characterized. It has been proven that the use of artificial intelligence allows to expand the opportunities of students in communication, information search and learning, while developing their educational self-efficacy |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10525 |
ISBN: | ISBN 978-966-479-141-7 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РК 8.pdf | 575,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.