Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10972
Назва: Впровадження маркетингових цифрових технологій для розвитку сільськогосподарського підприємства
Інші назви: Vprovadzhennia marketynhovykh tsyfrovykh tekhnolohii dlia rozvytku silskohospodarskoho pidpryiemstva
Автори: Артюх, Наталія Олександрівна
Artiukh, Nataliia
Ключові слова: маркетингове цифрове управління
Digital marketing management
розвиток компанії
company development
інтернет стратегія
Internet strategy
аграрне підприємство
agricultural enterprise
органічний клієнти
organic customers
цифровий маркетинг
digital marketing
соціальні мережі
social media
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Артюх Н. О. Впровадження маркетингових цифрових технологій для розвитку сільськогосподарського підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Наталія Олександрівна Артюх ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 84 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10972
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес впровадження цифрових технологий для розвитку маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Предметом дослідження є процеси та інструменти, що використовуються для інтеграції цифрових технологій у маркетингову діяльність сільськогосподарських підприємств. Метою кваліфікаційної роботи є вивчення та аналіз ефективності застосування цифрових технологій у маркетинговій діяльності агробізнесу, а також розробка практичних рекомендацій для оптимізації маркетингових стратегій та підвищення конкурентоспроможності сільськогосподарських підприємств. Obiektom doslidzhennia ye protses vprovadzhennia tsyfrovykh tekhnolohyi dlia rozvytku marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia ye protsesy ta instrumenty, shcho vykorystovuiutsia dlia intehratsii tsyfrovykh tekhnolohii u marketynhovu diialnist silskohospodarskykh pidpryiemstv. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyvchennia ta analiz efektyvnosti zastosuvannia tsyfrovykh tekhnolohii u marketynhovii diialnosti ahrobiznesu, a takozh rozrobka praktychnykh rekomendatsii dlia optymizatsii marketynhovykh stratehii ta pidvyshchennia konkurentospromozhnosti silskohospodarskykh pidpryiemstv.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10972
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артюх Н. О..pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.