Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10978
Назва: Управління маркетинговими ризиками на ринку сільськогосподарської продукції
Інші назви: Upravlinnia marketynhovymy ryzykamy na rynku silskohospodarskoi produktsii
Автори: Діхтяр, Іван В`ячеславович
Dikhtiar, Ivan
Ключові слова: маркетингові ризики
marketing risks
оцінка ризиків
risk assessment
зниження ризиків
risk mitigation
srm стратегія виявлення ризиків
srm risk detection strategy
автоматизація прогнозування цін
price forecasting automation,
коефіцієнти корегування цін
price adjustment coefficients
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Діхтяр І. В. Управління маркетинговими ризиками на ринку сільськогосподарської продукції : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Іван В`ячеславович Діхтяр ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 91 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10978
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговими ризиками в сільськогосподарському виробництві. Предметом дослідження є методи, підходи та інструменти управління маркетинговими ризиками в умовах функціонування фермерського господарства «РЕЗОН-С». Метою кваліфікаційної роботи є розробка теоретичних і практичних підходів до управління маркетинговими ризиками на ринку сільськогосподарської продукції, зокрема на прикладі ФГ «РЕЗОН-С», з урахуванням сучасних викликів ринкового середовища та потреб господарства. Obiektom doslidzhennia ye protses upravlinnia marketynhovymy ryzykamy v silskohospodarskomu vyrobnytstvi. Predmetom doslidzhennia ye metody, pidkhody ta instrumenty upravlinnia marketynhovymy ryzykamy v umovakh funktsionuvannia fermerskoho hospodarstva «REZON-S». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka teoretychnykh i praktychnykh pidkhodiv do upravlinnia marketynhovymy ryzykamy na rynku silskohospodarskoi produktsii, zokrema na prykladi FH «REZON-S», z urakhuvanniam suchasnykh vyklykiv rynkovoho seredovyshcha ta potreb hospodarstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10978
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Діхтяр І. В..pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.