Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10981
Назва: Впровадження сучасних маркетингових технологій просування продукції аграрного підприємства
Інші назви: Vprovadzhennia suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii prosuvannia produktsii ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Колєснік, Владислав Миколайович
Koliesnik, Vladyslav
Ключові слова: просування продукції
product promotion
маркетингові технології
marketing technologies
органічна продукція
organic products
цифрові платформи
digital platforms
соціальні мережі
social networks
google ads
google ads
оптимізація маркетингу
marketing optimization
екологічно чиста продукція
ecologically clean products
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Колєснік В. М. Впровадження сучасних маркетингових технологій просування продукції аграрного підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Владислав Миколайович Колєснік ; наук. керівник Наталія Іванівна Юрченко ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 94 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10981
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Агросфера» Дніпровського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є сучасні маркетингові технології просування продукції аграрного підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо впровадження сучасних маркетингових технологій для просування продукції аграрного підприємства на основі аналізу діяльності ТОВ «Агросфера». Obiektom doslidzhennia ye marketynhova diialnist TOV «Ahrosfera» Dniprovskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye suchasni marketynhovi tekhnolohii prosuvannia produktsii ahrarnoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka rekomendatsii shchodo vprovadzhennia suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii dlia prosuvannia produktsii ahrarnoho pidpryiemstva na osnovi analizu diialnosti TOV «Ahrosfera».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10981
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колєснік В. М..pdf842,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.