Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10983
Назва: Формування маркетингових стратегій антикризового управління аграрним підприємством
Інші назви: Formuvannia marketynhovykh stratehii antykryzovoho upravlinnia ahrarnym pidpryiemstvom
Автори: Кузнецов, Артур Георгійович
Kuznetsov, Artur
Ключові слова: антикризове управління
Anti-crisis management
маркетингова стратегія
marketing strategy
антикризовий маркетинг
anti-crisis marketing
конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентні переваги
competitive advantages
агробізнес
agribusiness
система управління
management system
маркетингові дослідження
marketing research
аграрна продукція
agricultural products
аграрні підприємства
agricultural enterprises
середовище організації
organizational environment
управлінські рішення
management decisions
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кузнецов А. Г. Формування маркетингових стратегій антикризового управління аграрним підприємством : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артур Георгійович Кузнецов ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 94 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10983
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії антикризового управління на основі виокремлення конкурентних переваг, основі аналізу факторів середовища та оцінки конкурентної позиції ТОВ «Авангард». Предметом дослідження є сукупність наукових поглядів та методів проведення та оцінки конкурентоспроможності суб’єктів аграрного господарювання з виокремленням конкурентних переваг та маркетингових стратегій. Метою кваліфікаційної роботи є розробка антикризової маркетингової стратегії на основі поглибленого вивчення тонкощів формування конкурентних переваг на підприємствах аграрної галузі економіки, теоретичне дослідження ключових теорій, моделей та практичних конкурентних стратегій, імплементація механізмів та способів, за допомогою яких досліджуване аграрне підприємство зможе ефективно визначати, розвивати та використовувати свої конкурентні переваги для довгострокового успіху та стійкості у все більш конкурентному бізнес-середовищі. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia marketynhovoi stratehii antykryzovoho upravlinnia na osnovi vyokremlennia konkurentnykh perevah, osnovi analizu faktoriv seredovyshcha ta otsinky konkurentnoi pozytsii TOV «Avanhard». Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh pohliadiv ta metodiv provedennia ta otsinky konkurentospromozhnosti subiektiv ahrarnoho hospodariuvannia z vyokremlenniam konkurentnykh perevah ta marketynhovykh stratehii. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka antykryzovoi marketynhovoi stratehii na osnovi pohlyblenoho vyvchennia tonkoshchiv formuvannia konkurentnykh perevah na pidpryiemstvakh ahrarnoi haluzi ekonomiky, teoretychne doslidzhennia kliuchovykh teorii, modelei ta praktychnykh konkurentnykh stratehii, implementatsiia mekhanizmiv ta sposobiv, za dopomohoiu yakykh doslidzhuvane ahrarne pidpryiemstvo zmozhe efektyvno vyznachaty, rozvyvaty ta vykorystovuvaty svoi konkurentni perevahy dlia dovhostrokovoho uspikhu ta stiikosti u vse bilsh konkurentnomu biznes-seredovyshchi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10983
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузнецов А. Г..pdf981,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.