Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10986
Назва: Впровадження комплексної маркетингової діджитал-стратегії для підприємства будівельної галузі
Інші назви: Vprovadzhennia kompleksnoï marketynhovoï didzhytal-stratehiï dlia pidpryiemstva budivelnoï haluzi
Автори: Моісеєв, Нікіта Русланович
Moiseiev, Nikita
Ключові слова: діджита маркетинг
digital marketing
маркетинг
marketing
будівельне підприємство
construction company
розробка стратегії
strategy development
інтернет середовище
internet environment
вікно
window
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Моісеєв Н. Р. Впровадження комплексної маркетингової діджитал-стратегії для підприємства будівельної галузі : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Нікіта Русланович Моісеєв ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 101 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10986
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження є процеси та явища, що пов'язані з розробкою діджитал маркетингової стратегії в рекламній діяльності ТОВ Світеп-С, м. Самар, Дніпропетровська область. Предмет дослідження виступають теоретичні, методичні та практичні аспекти формування цієї стратегії в рекламній діяльності підприємства, що спеціалізується на виробництві вікон. Метою роботи є дослідження теоретичних і методичних підходів до розробки діджитал маркетингової стратегії для рекламної діяльності підприємства та формулювання практичних рекомендацій для її покращення. Obiekt doslidzhennia ye protsesy ta yavyshcha, shcho poviazani z rozrobkoiu didzhytal marketynhovoi stratehii v reklamnii diialnosti TOV Svitep-S, m. Samar, Dnipropetrovska oblast. Predmet doslidzhennia vystupaiut teoretychni, metodychni ta praktychni aspekty formuvannia tsiiei stratehii v reklamnii diialnosti pidpryiemstva, shcho spetsializuietsia na vyrobnytstvi vikon. Metoiu roboty ye doslidzhennia teoretychnykh i metodychnykh pidkhodiv do rozrobky didzhytal marketynhovoi stratehii dlia reklamnoi diialnosti pidpryiemstva ta formuliuvannia praktychnykh rekomendatsii dlia yii pokrashchennia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10986
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Моісеєв Н. Р..pdf950,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.