Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10987
Назва: Вдосконалення маркетингової комунікаційної політики аграрного підприємства
Інші назви: Vdoskonalennia marketynhovoi komunikatsiinoi polityky ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Онищенко, Надія Олександрівна
Onyshchenko, Nadiia
Ключові слова: комунікаційна політика
Communication policy
аграрне підприємство
agricultural enterprise
цифрові інструменти
digital tools
маркетинг
marketing
реклама
advertising
стимулювання збуту
sales promotion
Telegram-бот
Telegram bot
соціальні мережі
social media
комунікаційні стратегії
communication strategies
ефективність
efficiency
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Онищенко Н. О. Вдосконалення маркетингової комунікаційної політики аграрного підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Надія Олександрівна Онищенко ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олександрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10987
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – процес формування комунікаційної політики підприємства в умовах конкурентного ринкового середовища Предмет дослідження – теоретичні, методичні та практичні аспекти формування комунікаційної політики аграрного підприємства. Метою роботи є теоретичне та методичне обґрунтування необхідності формування і впровадження маркетингової комунікаційної політики, що сприяє прийняттю ефективних управлінських рішень та підвищенню конкурентоспроможності підприємств аграрного сектору економіки. Obiekt doslidzhennia – protses formuvannia komunikatsiinoi polityky pidpryiemstva v umovakh konkurentnoho rynkovoho seredovyshcha Predmet doslidzhennia – teoretychni, metodychni ta praktychni aspekty formuvannia komunikatsiinoi polityky ahrarnoho pidpryiemstva. Metoiu roboty ye teoretychne ta metodychne obgruntuvannia neobkhidnosti formuvannia i vprovadzhennia marketynhovoi komunikatsiinoi polityky, shcho spryiaie pryiniattiu efektyvnykh upravlinskykh rishen ta pidvyshchenniu konkurentospromozhnosti pidpryiemstv ahrarnoho sektoru ekonomiky.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10987
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онищенко Н. О..pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.