Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10990
Назва: Формування комплексу маркетингу аграрного підприємства
Інші назви: Formuvannia kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Пономаренко, Юлія Сергіївна
Ponomarenko, Yuliia
Ключові слова: комплекс маркетингу
marketing complex
елементи комплексу маркетингу
elements of the marketing complex
маркетингова діяльність
marketing activities
інтеграція маркетингової і логістичної стратегії
integration of marketing and logistics strategy
розподільчий центр
distribution center
маркетингова політика
marketing policy
оптимізація ціни
price optimization
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Пономаренко Ю. С. Формування комплексу маркетингу аграрного підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Юлія Сергіївна Пономаренко ; наук. керівник Кобернюк Сергій Олексндрович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 86 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10990
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність ТОВ «НВП Джерело». Предмет дослідження – процес формування комплексу маркетингу аграрного підприємства, який включає такі складові, як продукт, ціна, просування та збут. Мета дослідження кваліфікаційної роботи магістра – обґрунтувати теоретичні засади та розробити практичні рекомендації щодо формування комплексу маркетингу для аграрного підприємства ТОВ «НВП Джерело», враховуючи специфіку його діяльності та ринкове середовище. Obiekt doslidzhennia – marketynhova diialnist TOV «NVP Dzherelo». Predmet doslidzhennia – protses formuvannia kompleksu marketynhu ahrarnoho pidpryiemstva, yakyi vkliuchaie taki skladovi, yak produkt, tsina, prosuvannia ta zbut. Meta doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty mahistra – obgruntuvaty teoretychni zasady ta rozrobyty praktychni rekomendatsii shchodo formuvannia kompleksu marketynhu dlia ahrarnoho pidpryiemstva TOV «NVP Dzherelo», vrakhovuiuchy spetsyfiku yoho diialnosti ta rynkove seredovyshche.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10990
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко Ю. С..pdf880,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.