Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10991
Назва: Організація системи дослідження маркетингового середовища з метою адаптації підприємства до сучасних умов ведення бізнесу
Інші назви: Orhanizatsiia systemy doslidzhennia marketynhovoho seredovyshcha z metoiu adaptatsii pidpryiemstva do suchasnykh umov vedennia biznesu
Автори: Приходько, Артем Володимирович
Prykhodko, Artem
Ключові слова: маркетингові дослідження
Marketing research
маркетингова діяльність
marketing activities
аграрні підприємства
agricultural enterprises
маркетингова інформація
marketing information
система інформації
information system
конкурентне середовище
competitive environment
фактори середовища
environmental factors
аграрна продукція
agricultural products
споживачі
consumers
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Приходько А. В. Організація системи дослідження маркетингового середовища з метою адаптації підприємства до сучасних умов ведення бізнесу : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артем Володимирович Приходько ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 90 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10991
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є механізми збору, аналізу та інтерпретації даних, які забезпечують розуміння маркетингового середовища, ідентифікацію ринкових трендів, споживацьких уподобань, конкурентних стратегій та інших зовнішніх і внутрішніх факторів, що впливають на діяльність підприємства. Ця система включає в себе також інструменти та методи, які використовуються для оцінки впливу цих факторів на підприємство та його стратегічне планування в контексті адаптації до змінюваних умов ринку. Obiektom doslidzhennia ye mekhanizmy zboru, analizu ta interpretatsii danykh, yaki zabezpechuiut rozuminnia marketynhovoho seredovyshcha, identyfikatsiiu rynkovykh trendiv, spozhyvatskykh upodoban, konkurentnykh stratehii ta inshykh zovnishnikh i vnutrishnikh faktoriv, shcho vplyvaiut na diialnist pidpryiemstva. Tsia systema vkliuchaie v sebe takozh instrumenty ta metody, yaki vykorystovuiutsia dlia otsinky vplyvu tsykh faktoriv na pidpryiemstvo ta yoho stratehichne planuvannia v konteksti adaptatsii do zminiuvanykh umov rynku.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10991
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приходько А. В..pdf968,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.