Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10993
Назва: Формування екологічного маркетингу в аграрному підприємстві
Інші назви: Formuvannia ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu pidpryiemstvi
Автори: Рекман, Марія Олександрівна
Rekman, Mariia
Ключові слова: екологічний маркетинг
ecological marketing
готовність до впровадження
readiness for implementation
наслідки війни
consequences of war
екологічні проблеми
ecological problems
органічне виробництво
organic production
сертифікація продукції
product certification
інноваційний маркетинг
innovative marketing
ефективність
efficiency
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Рекман М. О. Формування екологічного маркетингу в аграрному підприємстві : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Марія Олександрівна Рекман ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10993
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження - процеси формування та реалізації екологічного маркетингу в аграрних підприємствах. Предмет дослідження - методи, інструменти та заходи формування екологічного маркетингу в ТОВ «МІКС ЛІДЕР 2015». Метою кваліфікаційної роботи магістра є теоретичне обґрунтування, розробка та практична апробація заходів щодо формування екологічного маркетингу в аграрному підприємстві. Obiekt doslidzhennia - protsesy formuvannia ta realizatsii ekolohichnoho marketynhu v ahrarnykh pidpryiemstvakh. Predmet doslidzhennia - metody, instrumenty ta zakhody formuvannia ekolohichnoho marketynhu v TOV «MIKS LIDER 2015». Metoiu kvalifikatsiinoi roboty mahistra ye teoretychne obgruntuvannia, rozrobka ta praktychna aprobatsiia zakhodiv shchodo formuvannia ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu pidpryiemstvi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10993
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рекман М. О..pdf748,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.