Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10999
Назва: Формування цифрової стратегії контент-маркетингу для аграрної компанії
Інші назви: Formuvannia tsyfrovoi stratehii kontent-marketynhu dlia ahrarnoi kompanii
Автори: Тимофєєв, Єгор Ігоревич
Tymofieiev, Yehor
Ключові слова: маркетингове цифрове управління
Digital marketing management
інтернет-стратегія
internet strategy
аграрне підприємство
agricultural enterprise
органічні клієнти
organic customers
цифровий маркетинг
digital marketing
соціальні мережі
social media
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Тимофєєв Є. І. Формування цифрової стратегії контент-маркетингу для аграрної компанії : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Єгор Ігоревич Тимофєєв ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 105 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10999
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження Є процес створення інтернет-стратегії для маркетингової системи в сільськогосподарському підприємстві.. Предметом дослідження роботи полягає в аналізі та вивченні процесу створення інтернет-стратегії для маркетингової системи в сільськогосподарському підприємстві. Дослідження зосереджене на практичних аспектах розробки та впровадження цієї стратегії, щоб підвищити конкурентоспроможність і сприяти розвитку підприємства в умовах сучасного інтернет-середовища. Obiektom doslidzhennia Ye protses stvorennia internet-stratehii dlia marketynhovoi systemy v silskohospodarskomu pidpryiemstvi.. Predmetom doslidzhennia roboty poliahaie v analizi ta vyvchenni protsesu stvorennia internet-stratehii dlia marketynhovoi systemy v silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Doslidzhennia zoseredzhene na praktychnykh aspektakh rozrobky ta vprovadzhennia tsiiei stratehii, shchob pidvyshchyty konkurentospromozhnist i spryiaty rozvytku pidpryiemstva v umovakh suchasnoho internet-seredovyshcha.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/10999
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тимофєєв Є. І..pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.