Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11008
Назва: Впровадження маркетингового інноваційного продукту в діяльність підприємства
Інші назви: Vprovadzhennia marketynhovoho innovatsiinoho produktu v diialnist pidpryiemstva
Автори: Шаповал, Анастасія Андріївна
Shapoval, Anastasiia
Ключові слова: інновації
innovations
маркетингові інновації
marketing innovations
стратап
startup
стадії проекту
project stages
маркетинговий супровід
marketing support
маркетингова стратегія
marketing strategy
уникнення інноваційних ризиків
avoidance of innovation RISKS
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Шаповал А. А. Впровадження маркетингового інноваційного продукту в діяльність підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Анастасія Андріївна Шаповал ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 82 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11008
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження: процеси маркетингового управління та інноваційної діяльності підприємства. Предмет дослідження: теоретичні, методичні та практичні аспекти впровадження маркетингового інноваційного продукту в діяльність підприємства для підвищення його конкурентоспроможності, оптимізації бізнес-процесів та розширення ринкових можливостей. Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтувати теоретичні засади, дослідити сучасний стан та розробити практичні рекомендації щодо впровадження маркетингового інноваційного продукту в діяльність виробничого підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності, оптимізації бізнес-процесів і розширення ринкових можливостей. Obiekt doslidzhennia: protsesy marketynhovoho upravlinnia ta innovatsiinoi diialnosti pidpryiemstva. Predmet doslidzhennia: teoretychni, metodychni ta praktychni aspekty vprovadzhennia marketynhovoho innovatsiinoho produktu v diialnist pidpryiemstva dlia pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti, optymizatsii biznes-protsesiv ta rozshyrennia rynkovykh mozhlyvostei. Meta kvalifikatsiinoi roboty: obgruntuvaty teoretychni zasady, doslidyty suchasnyi stan ta rozrobyty praktychni rekomendatsii shchodo vprovadzhennia marketynhovoho innovatsiinoho produktu v diialnist vyrobnychoho pidpryiemstva z metoiu pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti, optymizatsii biznes-protsesiv i rozshyrennia rynkovykh mozhlyvostei.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11008
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаповал А. А..pdf656,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.