Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11054
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасному бізнес-середовищі
Інші назви: Pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva v suchasnomu biznes-seredovyshchi
Автори: Тітова, Марія Сергіївна
Titova, Mariia
Ключові слова: конкуренція
Competition
конкурентоспроможність
competitiveness
конкурентні переваги
competitive advantages
підприємство
enterprise
ринок
market
поліграфічні послуги
printing services
SWOT-аналіз
SWOT analysis
стратегія
strategy
підвищення конкурентоспроможності підприємства
increasing the competitiveness of the enterprise
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Тітова М. С. Підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасному бізнес-середовищі : магістр. кваліфікаційна робота : 051 Економіка / Марія Сергіївна Тітова ; наук. керівник Гончаренко Оксана Володимирівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. економіки. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11054
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є формування та напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств. Предметом дослідження виступають теоретичні, методичні та практичні аспекти формування конкурентоспроможності сучасного підприємства й інструменти її підвищення. Мета дослідження - узагальнення теоретичних положень й оцінка конкурентоспроможності підприємства та обґрунтування шляхів її підвищення в сучасному бізнес-середовищі. Obiektom doslidzhennia ye formuvannia ta napriamy pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv. Predmetom doslidzhennia vystupaiut teoretychni, metodychni ta praktychni aspekty formuvannia konkurentospromozhnosti suchasnoho pidpryiemstva y instrumenty yii pidvyshchennia. Meta doslidzhennia - uzahalnennia teoretychnykh polozhen y otsinka konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta obgruntuvannia shliakhiv yii pidvyshchennia v suchasnomu biznes-seredovyshchi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11054
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тітова М. С..pdf922,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.