Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11055
Назва: Діагностика та розробка напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Diahnostyka ta rozrobka napriamiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva
Автори: Ткаченко, Максим Сергійович
Tkachenko, Maksym
Ключові слова: агропромисловий комплекс
Agricultural industrial complex
антикризове управління підприємством
crisis management in enterprises
брендинг продукції
product branding
розвиток виробничих потужностей
development of production capacities
диверсифікація діяльності
diversification of activities
економічна стабільність підприємства
economic stability of the enterprise
інноваційні технології в агросекторі
innovative technologies in the agricultural sector
інвестиційні стратегії
investment strategies
конкурентоспроможність
competitiveness
логістичні процеси
logistics processes
маркетингова стратегія
marketing strategy
модернізація виробництва
modernization of production
продуктивність праці
labor productivity
ризики в агробізнесі
risks in agribusiness
селянське (фермерське) господарство
peasant (farmer) economy
сільське господарство
agriculture
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Ткаченко М. С. Діагностика та розробка напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства : магістр. кваліфікаційна робота : 051 Економіка / Максим Сергійович Ткаченко ; наук. керівник Гончаренко Оксана Володимирівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. економіки. – Дніпро, 2024. – 106 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11055
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес формування конкурентоспроможності підприємства. Предметом дослідження є основні теоретичні концепції, методичні підходи та практичні інструменти, що застосовуються для аналізу і підвищення конкурентоспроможності підприємства. Метою дослідження є аналіз та обґрунтування теоретичних і практичних засад підвищення конкурентоспроможності підприємств, а також розробка науково обґрунтованих рекомендацій для стратегічного управління формуванням стійкої конкурентної переваги на ринку. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye osnovni teoretychni kontseptsii, metodychni pidkhody ta praktychni instrumenty, shcho zastosovuiutsia dlia analizu i pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Metoiu doslidzhennia ye analiz ta obgruntuvannia teoretychnykh i praktychnykh zasad pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv, a takozh rozrobka naukovo obgruntovanykh rekomendatsii dlia stratehichnoho upravlinnia formuvanniam stiikoi konkurentnoi perevahy na rynku.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11055
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткаченко М. С..pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.