Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11643
Назва: Роль бренд-маркетингу для розвитку підприємництва в межах територіальних громад
Інші назви: The role of brand marketing for the development of entrepreneurship within territorial communities
Автори: Мельник, Леся Леонідівна
Melʹnyk, Lesya
Застава, Інна Анатоліївна
Zastava, Inna
Байдак, Ірина Іванівна
Baidak, Iryna
Ключові слова: брендинг
branding
децентралізація
decentralization
бренд-маркетинг території
brand marketing of territories
територіальна громада
territorial community
стратегія брендингу
branding strategy
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Мельник Л. Л. Роль бренд-маркетингу для розвитку підприємництва в межах територіальних громад / Л. Л. Мельник, І. А. Застава, І. І. Байдак [Електронний ресурс] // Ефективна економіка. – 2025. – №3. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11643
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сутність категорії бренд-маркетинг територій та її значення у діяльності територіальних громад. Проаналізовано концепції дослідників щодо категорій територіального бренду, іміджу, бренду міста, бренду сільської місцевості та ін. Ці концепції визначають нові шляхи розвитку територій і досліджують їх вплив на підприємницьку діяльність. А саме: розвиток унікальності, розбудова мережі партнерів, взаємодія з місцевими брендами та ін. Проаналізовано трактування науковців щодо категорій «брендинг», «брендинг територій». Бренд-маркетинг на теперішній час –одна з найефективніших рентабельних маркетингових стратегій. В умовах сучасного світу кожна територіальна громада потребує маркетингової , стратегії таформування й просування власного бренда. Практика розвитку підприємництва підтверджує, що бренд місцевості та бренди товарів, які на них виробляються, перебувають у тісному взаємозв’язку, формуючи взаємну репутацію. Якщо територіальна громада має хорошийімідж, то просування товарів і послуг відбувається легше і коштує менше. Наголошено, що ключова роль у створенні бренду, це визначення цільової аудиторії і важливості комуні кувати з нею, надсилати їй переконливі меседжі. Територіальний бренд зосереджений переважно на взаємодії з зовнішнім оточенням. Територіальний бренд створює сприятливий імідж для місцевих товарів, підвищуючи їхню пізнаваність і конкурентоспроможність на внутрішньому та міжнародному ринках. Водночас якість і унікальність продукції, виробленої на цій території, впливають на сприйняття самого місця, формуючи його економічний і культурний образ. У даному контексті особливої актуальності набуває питання створення власного унікального бренда території. Територіальний бренд повинен максимально спиратися на перевагах місцевості, наголошуючи на наявні ресурси. Сильна конкуренція вимагає створення надійного бренду, що сприятиме підвищенню інвестиційної привабливості території, збереженню та розвитку її потенціалу. Розглянуті в статті етапи створення брендингу територій, дозволять громаді отримати очікуваний результат. The article examines the essence of the category of brand-marketing of territories and its significance in the activities of territorial communities. The concepts of researchers regarding the categories of territorial brand, image, city brand, rural area brand, etc. are analyzed. These concepts define new ways of developing territories and explore their impact on entrepreneurial activity. Namely: developing uniqueness, building a network of partners, interacting with local brands, etc. The interpretation of scientists regarding the categories of "branding", "branding of territories" is analyzed. Brand marketing is currently one of the most effective cost-effective marketing strategies. In the modern world, each territorial community needs a marketing strategy and the formation and promotion of its own brand. The practice of entrepreneurship development confirms that the brand of the area and the brands of goods produced in them are closely interconnected, forming a mutual reputation. If a territorial community has a good image, then the promotion of goods and services is easier and costs less. It is emphasized that the key role in creating a brand is to define the target audience and the importance of communicating with it, sending it convincing messages. The territorial brand is focused mainly on interaction with the external environment. The territorial brand creates a favorable image for local goods, increasing their recognition and competitiveness in the domestic and international markets. At the same time, the quality and uniqueness of products produced in this territory affect the perception of the place itself, forming its economic and cultural image. In this context, the issue of creating a unique territorial brand becomes particularly relevant. The territorial brand should rely as much as possible on the advantages of the area, emphasizing the available resources. Strong competition requires the creation of a reliable brand that will contribute to increasing the investment attractiveness of the territory, preserving and developing its potential. The stages of creating territorial branding considered in the article will allow the community to obtain the expected result.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/6035/6100
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11643
ISSN: ISSN 2307-2105
Розташовується у зібраннях:Ефективна економіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мельник_ДРУК.pdf431,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.