Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11865
Назва: | С. П. Тимошенко та сучасна інженерна освіта в Україні |
Інші назви: | Sp Timoshenko and modern engineering education in Ukraine |
Автори: | Дем’яненко, Анатолій Григорович Demianenko, Anatoliy Гурідова, Вікторія Олександрівна Guridova, Viktoriya Клюшник, Дмитро Вікторович Klyushnyk, Dmytro |
Ключові слова: | інженерна освіта engineering education стан status перспективи perspectives фундаментальність fundamental |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Бібліографічний опис: | Дем’яненко А. Г. С. П. Тимошенко та сучасна інженерна освіта в Україні / А. Г. Дем’яненко, В. О. Гурідова, Д. В. Клюшник // Наука і техніка сьогодні. – 2022. – № 4(4). – С. 135–147. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11865 |
Короткий огляд (реферат): | Наведено деякі міркування, погляди та думки одного із видатніших механіків світу, нашого співвітчизника С.П.Тимошенко, стосовно математичної та інженерної освіти, яку він створював та знав і середини. Погляди, думки, міркування, оцінки щодо інженерної освіти, зроблені у свій час С.П. Тимошенко не тільки залишаються коректними, корисними, а стають сьогодні навіть більш актуальними та важливими для сучасної інженерної освіти в Україні. Базисом для інженера будь-якого напряму є фундаментальна підготовка з фізико-математичних та інженерно - технічних дисциплін, про що у свій час влучно сказав С.П.Тимошенко: « Грунтовна підготовка з математики і основних технічних предметів давали нам величезну перевагу перед американцями, особливо при розв’язанні нешаблонних задач». Фундаментальність інженерної освіти в Україні останніми роками поступово втрачається. Сьогодні, як ніколи, відчутні проблеми пов’язані із недостатньою увагою до вивчення фундаментальних дисциплін, які покликані надати базові знання, сформувати базис майбутньої професійної діяльності інженера любої галузі, у тому числі і аграрної. Необхідно дуже уважно та бережливо ставитися до базисної складової освіти, не відходити від унікального досвіду, а саме широкої фундаментальності нашої інженерної освіти у минулі часи. Сучасна парадигма освіти ХХ1 століття полягає не в отриманні освіти на все життя, а в освіті впродовж усього життя. І саме фахівець, який має міцну та надійно закладену базу, фундамент, зможе продовжувати та розвивати свою справу. Обговорюються питання сучасного стану та перспектив математичної та інженерної освіти в Україні. Наголос робиться на необхідності збереження фундаменттальності інженерної освіти. 136 Відмічено, що сучасні тенденції інженерної освіти не відповідають на сучасні виклики та не мають і перспектив. При проведенні реформ треба пам’ятати, що система інженерної освіти інерційна, досить консервативна і миттєвих результатів, покращення, навіть при використанні самих найсучасніших результативних методик та технологій, не матимемо. Here are some thoughts, views and opinions of one of the world's greatest mechanics, our compatriot SP Tymoshenko, regarding mathematical and engineering education, which he created and knew from the inside. Views, opinions, considerations, assessments of engineering education, made at the time SP Tymoshenko not only remains correct, useful, but is becoming even more important today for modern engineering education in Ukraine. The basis for an engineer in any field is fundamental training in physics, mathematics and engineering - technical disciplines, as SP Tymoshenko once aptly said: "Thorough training in mathematics and basic technical subjects gave us a huge advantage over the Americans, especially when solving non- standard problems ". The fundamentals of engineering education in Ukraine have been gradually lost in recent years. Today, more than ever, significant problems are associated with insufficient attention to the study of fundamental disciplines that are designed to provide basic knowledge, to form the basis for future professional activities of engineers in any field, including agriculture. It is necessary to be very careful about the basic component of education, not to deviate from the unique experience, namely the broad fundamentality of our engineering education in the past. The modern paradigm of 21st century education is not lifelong learning, but lifelong learning. And it is a specialist who has a strong and reliable foundation, the foundation, will be able to continue and develop their business. Issues of current state and prospects of mathematics and engineering education in Ukraine are discussed. Emphasis is placed on the need to preserve the fundamentals of engineering education. It is noted that current trends in engineering education do not meet modern challenges and have no prospects. When carrying out reforms, we must remember that the system of engineering education is inertial, rather conservative and has instant results, and we will not have any improvements, even with the use of the most modern effective methods and technologies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1440 https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/11865 |
ISSN: | ISSN 2786-6025 online |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1440-Текст статті-1443-1-10-20220503.pdf | 243,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.