Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12134
Назва: Технологічний підхід та інноваційні технології в підготовці здобувачів вищої освіти
Інші назви: Technological approach and innovative technologies in the preparation of higher education applicants
Автори: Карімов, Геннадій Іванович
Karimov, Hennadii
Карімов, Іван Кабіденович
Karimov, Ivan
Крилова, Тетяна Вячеславівна
Krylova, Tatiana
Нужна, Світлана Анатоліївна
Nuzhna, Svitlana
Ключові слова: технологічний підхід в освіті,
technological approach in education
технології навчання
learning technologies
інноваційні технології
innovative technologies
компетентнісний підхід
competency-based approach
методична система
methodological system
Дата публікації: 2024
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Технологічний підхід та інноваційні технології в підготовці здобувачів вищої освіти / І. К. Карімов, Г. І. Карімов, Т. В. Крилова, С. А. Нужна // Наука і техніка сьогодні (Серії : «Педагогіка», «Право», «Економіка», «Фізико-математичні науки», «Техніка»). – 2024. – № 8(36). –С. 628-640. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12134
Короткий огляд (реферат): Розглядаються окремі аспекти організації підготовки здобувачів вищої освіти на основі технологічного підходу. Проаналізовані поняття «освітні технології», «педагогічні технології», «технології навчання», «інноваційні технології». Розглянуті суть та особливості інноваційних освітніх технологій, їх переваги над традиційними технологіями. Особлива увага приділена компетентнісно орієнтованій технології, кредитно-модульній технології та інформаційно-комунікаційним технологіям. Встановлено, що компетентнісно орієнтовану та кредитно-модульну технології можна віднести до освітніх (педагогічних) технологій. Для інформаційно-комунікаційних технологій і переважної більшості інших доцільніше використовувати поняття «технологія навчання». Запропонована схема формування методичних систем навчання на основі інноваційних технологій. В ній провідною (домінуючою) освітньою технологією є компетентнісно орієнтована технологія, на основі якої приймаються концептуальні рішення. Починаючи з певного етапу застосовується модульно-рейтингова технологія, основне призначення якої формування науково обґрунтованих і логічно завершених фрагментів навчального матеріалу (модулів), які відповідають конкретній дидактичній меті. В рамках вказаних технологій суттєву роль відіграють інформаційно-комунікаційні технології. Можливе також використання елементів інших інноваційних технологій. При підготовці здобувачів вищої освіти другого та третього рівнів до викладацької діяльності. особливу увагу слід звернути на формування навичок використання технологічного підходу на основі компетентнісно орієнтованої технології з домінуючою орієнтацією на застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Some aspects of the organization of training of higher education applicants based on a technological approach are considered. The concepts of "educational technologies", "pedagogical technologies", "learning technologies", "innovative technologies" are analyzed. The essence and features of innovative educational technologies, their advantages over traditional technologies are considered. Special attention is paid to competency-based technology, credit-modular technology and information and communication technologies. It is established that competency-based and credit-modular technology can be attributed to educational (pedagogical) technologies. For information and communication technologies and the vast majority of others, it is more appropriate to use the concept of "learning technology". A scheme for the formation of methodological training systems based on innovative technologies is proposed. In it, the leading (dominant) educational technology is competency-based technology, on the basis of which conceptual decisions are made. Starting from a certain stage, a modular-rating technology is used, the main purpose of which is the formation of scientifically substantiated and logically completed fragments of educational material (modules) that correspond to a specific didactic goal. Within the framework of these technologies, information and communication technologies play a significant role. It is also possible to use elements of other innovative technologies. When preparing applicants for higher education of the second and third levels for teaching activities. special attention should be paid to the formation of skills in using a technological approach based on competency-based technology with a dominant orientation to the use of information and communication technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/14361
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12134
ISSN: ISSN 2786-6025 online
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1_Карімов І. К., Карімов Г. І., Крилова Т. В., Нужна С. А. .pdf540,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.