Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12247
Назва: | The role of administrative leadership in enhancing public management of higher education in Palestine |
Інші назви: | Роль адміністративного керівництва в підсиленні державного управління вищою освітою в Палестині |
Автори: | Bondarchuk, Nataliia Бондарчук, Наталія Володимирівна Darwish, Somaya Дарвіш, Cомая |
Ключові слова: | Palestinian higher education палестинська вища освіта public administration державне управління transformational leadership трансформаційне лідерство organizational excellence організаційна досконалість leadership styles стилі лідерства educational leadership освітнє лідерство |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління. Видавництво «Інтернаука» |
Бібліографічний опис: | Bondarchuk N. The role of administrative leadership in enhancing public management of higher education in Palestine / N. Bondarchuk, D. Somaya // Electronic scientific publication "Public Administration and National Security". – 2025. – № 1. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12247 |
Короткий огляд (реферат): | The educational landscape of Palestine is inextricably linked to the complex political and social landscape of the region, and the leadership of Palestinian higher education institutions plays a significant role in addressing challenges and promoting organizational excellence in the context of public administration. This study examines the impact of authoritarian, democratic, transformational, and transactional leadership styles on the effectiveness of higher education institutions in Palestine, with a particular focus on organizational success, faculty satisfaction, and student achievement in the unique context of the region. Furthermore, it attempts to offer suggestions for adopting leadership styles that enhance organizational excellence in Palestinian higher education, focusing on improving leadership skills to address socio-political challenges and unique public administration issues. It is also very important to take into account the war that the Palestinian territories are experiencing. This study provides a new perspective on the effectiveness and adaptability of transformational leadership in the Palestinian education system, highlighting the importance of a leadership style that fosters innovation, motivation, and shared vision that is adapted to the region’s unique challenges in public administration. Assessing the quality of public administration procedures and their impact on the governance of the higher education system can be a good starting point for further research. By addressing governance gaps and administrative autonomy, higher education institutions will improve their public administration capabilities and increase their ability to flexibly respond to and adapt to socio-political challenges. This evolution in leadership and public administration practices will help create a sustainable and innovative education sector in Palestine. Освітній ландшафт Палестини нерозривно пов’язаний зі складним політичним і соціальним ландшафтом регіону, і керівництво вищих навчальних закладів Палестини відіграє значну роль у вирішенні проблем і просуванні організаційної досконалості в контексті державного управління. У цьому дослідженні досліджується вплив авторитарного, демократичного, трансформаційного та трансакційного стилів керівництва на ефективність вищих навчальних закладів у Палестині, приділяючи особливу увагу успіху організації, задоволенню викладачів і успішності студентів в унікальному контексті регіону. Крім того, він намагається запропонувати пропозиції щодо прийняття стилів лідерства, які підвищують організаційну досконалість у палестинській вищій освіті, зосереджуючись на вдосконаленні лідерських здібностей для вирішення соціально-політичних викликів та унікальних питань державного управління. Також дуже важливо брати до уваги війну, яку переживають палестинські території. Це дослідження дає новий погляд на ефективність і здатність до адаптації трансформаційного лідерства в освітній системі Палестини, підкреслюючи важливість стилю лідерства для сприяння інноваціям, мотивації та спільного бачення, яке адаптовано до унікальних проблем регіону в державному управлінні. Оцінка якості процедур державного управління та їх впливу на керівництво системою вищої освіти може бути хорошою відправною точкою для подальших досліджень. Усуваючи прогалини в управлінні та адміністративній автономії, вищі навчальні заклади покращать свої можливості державного управління та підвищать свою здатність гнучко реагувати та адаптуватися до соціально-політичних викликів. Ця еволюція в практиках лідерства та державного управління допоможе створити стійкий та інноваційний освітній сектор у Палестині. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://www.inter-nauka.com/issues/administration2025/1/10659 https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12247 |
ISSN: | ISSN 2617-572X |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17385829115511.pdf | 335,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.