Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12259
Назва: Особливості організації взаємодії органів місцевого самоврядування з громадянами в умовах воєнного стану в Україні
Інші назви: Features of the organization of interaction of local self-government bodies with citizens under the conditions of marital state in Ukraine
Автори: Мунько, Анна Юріївна
Munko, Anna
Лі, Денис Вікторович
Li, Denys
Тагачін, Максим Костянтинович
Tahachin, Maksym
Ключові слова: публічне управління та адміністрування
public management and administration
органи місцевого самоврядування
local self-government bodies
взаємодія з громадськістю
interaction with the public
воєнний стан
martial law
публічні послуги
public services
звернення громадян
appeals from citizens
внутрішньо переміщені особи
internally displaced persons
Дата публікації: 2024
Видавництво: Науково-освітній інноваційний центр суспільних трансформацій, м. Чернігів
Бібліографічний опис: Мунько А. Ю. Особливості організації взаємодії органів місцевого самоврядування з громадянами в умовах воєнного стану в Україні / А. Ю. Мунько, Д. В. Лі., М. К. Тагачін // Проблеми сучасних трансформацій. Серія: право, публічне управління та адміністрування. – 2024. – № 14. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12259
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню особливостей роботи ОМС та їх взаємодії з громадськістю в умовах воєнного стану в Україні, зокрема на прикладі Дніпровської міської ради. З початком повномасштабного вторгнення РФ на територію України діяльність органів місцевого самоврядування значно ускладнилась та досі відбувається адаптація до нових умов. Розглядаються ключові аспекти взаємодії органів місцевого самоврядування з громадськістю, зокрема обробка звернень громадян, надання публічних послуг, соціальний захист, а також робота з внутрішньо переміщеними особами. Охарактеризовано ключові зміни в організації процесу прийому та обробки звернень громадян. Визначено, які канали комунікації адаптовані, а також шляхи вирішення проблем, з якими зіштовхнулися органи місцевого самоврядування через надзвичайні обставини воєнного стану. Особлива увага приділяється інструментам, що дозволяють ефективно взаємодіяти з громадянами, зменшуючи навантаження на органи влади та спрощуючи доступ до послуг. Аналізуються зміни в характері звернень громадян, зокрема зростання кількості запитів, пов’язаних із питаннями безпеки, евакуації, гуманітарної допомоги, а також збереження критичної інфраструктури. В умовах воєнного стану особливу роль відіграють оперативність та пріоритетність у розгляді таких звернень, що вимагає гнучкої організації роботи органів місцевого самоврядування. Наголошується на аспектах співпраці органів місцевого самоврядування з військовими адміністраціями, волонтерськими організаціями та міжнародними гуманітарними фондами, що забезпечує більш ефективну допомогу громадянам. На прикладі роботи Дніпровської міської ради продемонстровано адаптацію органів місцевого самоврядування до воєнних реалій, що включає нові підходи до організації роботи структурних підрозділів, надання соціальних послуг, забезпечення безпеки громадян і підтримки внутрішньо переміщених осіб The article is devoted to the study of the peculiarities of the work of local government and their interaction with the public in the conditions of martial law in Ukraine, in particular on the example of the Dnipro City Council. With the beginning of the full-scale invasion of the Russian Federation on the territory of Ukraine, the activities of local self-government bodies became much more complicated and are still adapting to new conditions. Key aspects of the interaction of local self-government bodies with the public are considered, in particular, the processing of citizens' appeals, the provision of public services, social protection, as well as work with internally displaced persons. The key changes in the organization of the process of receiving and processing citizens' appeals are characterized. It has been determined which communication channels are adapted, as well as ways to solve problems faced by local self-government bodies due to the extraordinary circumstances of martial law. Special attention is paid to tools that allow effective interaction with citizens, reducing the burden on authorities and simplifying access to services. Changes in the nature of citizens' requests are analyzed, in particular, the increase in the number of requests related to issues of security, evacuation, humanitarian aid, as well as the preservation of critical infrastructure. In the conditions of martial law, promptness and priority in considering such appeals play a special role, which requires flexible organization of the work of local self-government bodies. The aspects of cooperation of local self-government bodies with military administrations, volunteer organizations and international humanitarian funds are emphasized, which ensures more effective assistance to citizens. On the example of the work of the Dnipro City Council, the adaptation of local self-government bodies to wartime realities is demonstrated, which includes new approaches to organizing the work of structural units, providing social services, ensuring the safety of citizens and supporting internally displaced persons
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://reicst.com.ua/pmtl/article/view/2024-14-02-07
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12259
ISSN: ISSN: 2786-5746 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf282,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.