Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12357
Назва: Interactive technologies in the preparation of future veterinarians for professional communication
Інші назви: Інтерактивні технології у підготовці майбутніх ветеринарів до професійного спілкування
Автори: Stukalo, Olena
Стукало, Олена Анатоліївна
Ключові слова: Interactive technologies
інтерактивні технології
professional communication
професійне спілкування
skills
навички
future specialist
майбутній спеціаліст
professional communication
професійне спілкування
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Stukalo O. A. Interactive technologies in the preparation of future veterinarians for professional communication / O. A. Stukalo // Training of specialists in language activity and professional communication : collective monograph / edited by T. Stasyuk ; Dnipro State Agrarian and Economic University. – Dnipro : Printing house“Vakhmistrov”, 2025. – P. 210-241. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12357
Короткий огляд (реферат): In conditions of extensive international relations with other countries, it is important to communicate with foreign specialists, develop scientific and professional contacts with foreign partners, read various publications in a foreign language. The goal of learning a foreign language in higher educational institutions is both the mastery of a foreign language as a means of communication, and the acquisition of professionally oriented foreign language competence for the successful performance of further professional activities. The problem of the formation of foreign language skills among students of agricultural specialties has always attracted the attention of researchers. For a large number of students of nonlanguage majors, professional communication in a foreign language is problematic and does not produce the desired results. A few years ago, in foreign language classes in non-language majors, the goal was to study general scientific literature. However, with the development of society's needs, the emphasis on learning foreign languages in a higher educational institution changed, and the formation of foreign language communicative competence became an urgent need. В умовах широких міжнародних зв'язків з іншими країнами важливо спілкуватися з іноземними фахівцями, розвивати наукові та професійні контакти з іноземними партнерами, читати різноманітні публікації іноземною мовою. Метою вивчення іноземної мови у ВНЗ є як оволодіння іноземною мовою як засобом спілкування, так і набуття професійно орієнтованої іншомовної компетенції для успішного виконання подальшої професійної діяльності. Проблема формування іншомовних навичок у студентів аграрних спеціальностей завжди привертала увагу дослідників. Для великої кількості студентів немовних спеціальностей професійне спілкування іноземною мовою є проблематичним і не дає бажаних результатів. Кілька років тому на уроках іноземної мови на немовних спеціальностях ставилася мета вивчення загальнонаукової літератури. Проте з розвитком потреб суспільства змінилися акценти на вивченні іноземних мов у вищому навчальному закладі, і формування іншомовної комунікативної компетенції стало нагальною потребою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12357
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3. Монографія_2025.pdf1,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.