Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12459
Назва: Особистісно-орієнтоване навчання як тенденція гуманізації освіти
Інші назви: Personality-oriented learning as a trend towards the humanization of education.
Автори: Казакевич, Олена Ігорівна
Kazakevych, Olena
Ключові слова: гуманізація та гуманітаризація в освіті
humanization and humanitarization in education
особистісно‐орієнтоване навчання
personality-oriented learning
персоналізоване навчання
personalized learning
інноваційні технології в освіті
innovative technologies in education
Дата публікації: 2024
Видавництво: ГО «Інститут стратегій інноваційного розвитку і трансферу знань» та Ізмаїльський державний гуманітарний університет
Бібліографічний опис: Казакевич, О. І. (2024). Особистісно-орієнтоване навчання як тенденція гуманізації освіти. Педагогічна Академія: наукові записки, (5). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12459
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено особистісно-орієнтованому підходу у навчанні як тенденції до гуманізації освіти The article is devoted to the person-oriented approach in education as a trend towards the humanization of education
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://pedagogical-academy.com/index.php/journal/article/view/32
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12459
ISSN: 2786-9458
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
П1-1.pdf321,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.