Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12504
Назва: Training of specialists in moral, ethical and professional communication
Інші назви: Навчання фахівців моральній, етичній та професійній комунікації
Автори: Stasiuk, Tetyana
Стасюк, Тетяна Валеріївна
Ключові слова: moral principles
моральні принципи
ethical principles
етичні принципи
interpersonal communication
міжособистісне спілкування
professional communication
професійне спілкування
personality’s manifestation
прояв особистості
training students
навчання студентів
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Stasiuk Т. Training of specialists in moral, ethical and professional communication / Stasiuk Т. // Training of specialists in language activity and professional communication : a collective monograph / edited by T. Stasiuk. – Dnipro : Jurfond, 2025. – P. 63-115. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12504
Короткий огляд (реферат): The paper analyzes the methods of educating the future specialist’s competencies for moral, ethical and professional communication. These aspects are the basis for effective interaction in the professional environment and society. The research material is structured into 4 large blocks covering the variety of moral, ethical, interpersonal and professional manifestations of oneself as a specialist in a team. The moral principles of people’s communication depend on the moral values that characterize the personality. The important moral principles of professional communication are achieving agreement, unity, understanding, simplifying misunderstandings; establishing and maintaining love, harmony and trust in society and the team; expressing goodwill, support and respect for people; the ability to listen without interrupting, to think, to comprehend the problems of others in the team and society. Ethical principles of communication structure the linguistic and behavioral manifestations of the personality, build the ethics of professional activity. The ethical principles of professional interaction include: benevolence, the desire for good and benefit to all; conscientiousness, sincerity and openness in dealing with people; compassion and sympathy for people, sharing grief or joy with them; gratitude for everything, satisfaction with work, the ability to appreciate even the smallest services; overcoming anger, forgiving insults, eradicating hostility with people. It is important to study the interaction of individuals with their resumes, experience and seniority in the professional environment at the level of communication of formed, educated, trained, qualified professionals. Interpersonal communication in the professional environment is implemented in the following principles of people’s behavior: establishing a friendly atmosphere at work; establishing personal boundaries and rules for violating these boundaries in the team; asking for help and thanking for services; providing and accepting support, insurance; communicating with colleagues, partners and clients. The actual professional communication of a specialist is characterized by the following manifestations of people in the team: use of professional terminology; ability and skills to express themselves professionally; professional etiquette and its verbal expression; conducting a conversation, dialogue; public speaking. У статті аналізуються методи виховання компетенцій майбутнього спеціаліста для морально-етичної та професійної комунікації. Ці аспекти є основою для ефективної взаємодії у професійному середовищі та суспільстві. Дослідницький матеріал структуровано на 4 великі блоки, що охоплюють різноманітність моральних, етичних, міжособистісних та професійних проявів себе як спеціаліста в команді. Моральні принципи спілкування людей залежать від моральних цінностей, що характеризують особистість. Важливими моральними принципами професійного спілкування є досягнення згоди, єдності, порозуміння, спрощення непорозумінь; встановлення та підтримка любові, гармонії та довіри в суспільстві та колективі; вираження доброзичливості, підтримки та поваги до людей; вміння слухати, не перебиваючи, думати, осмислювати проблеми інших у колективі та суспільстві. Етичні принципи спілкування структурують мовні та поведінкові прояви особистості, будують етику професійної діяльності. До етичних принципів професійної взаємодії належать: доброзичливість, прагнення добра та користі всім; сумлінність, щирість та відкритість у спілкуванні з людьми; співчуття та співчуття до людей, розділення з ними горя чи радості; вдячність за все, задоволення роботою, здатність цінувати навіть найменші послуги; подолання гніву, прощення образ, викорінення ворожості з людьми. Важливо вивчати взаємодію особистостей з їхніми резюме, досвідом та стажем у професійному середовищі на рівні спілкування сформованих, освічених, підготовлених, кваліфікованих фахівців. Міжособистісна комунікація у професійному середовищі реалізується в таких принципах поведінки людей: встановлення дружньої атмосфери на роботі; встановлення особистих меж та правил порушення цих меж у колективі; прохання про допомогу та подяка за послуги; надання та прийняття підтримки, страховки; спілкування з колегами, партнерами та клієнтами. Власне професійне спілкування фахівця характеризується такими проявами людей у колективі: використання професійної термінології; вміння та навички професійно висловлюватися; професійний етикет та його словесне вираження; ведення розмови, діалогу; публічні виступи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12504
ISBN: ISBN 978-966-934-678-0
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7. STASIUK Т.V. (2025) TRAINING OF SPECIALISTS IN MORAL, ETHICAL AND PROFESSIONAL COMMUNICATION.pdf1,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.