Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12530
Назва: | Особливості навчання академічного письма на магістерському рівні |
Інші назви: | Osoblyvosti navchannia akademichnoho pysma na mahisterskomu rivni |
Автори: | Назаренко, Олена Володимирівна Nazarenko, Olena |
Ключові слова: | академічне письмо academic writing магістранти master's students наукова комунікація scientific communication критичне мислення critical thinking структура наукового тексту structure of academic text |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Бібліографічний опис: | Назаренко О. В. Особливості навчання академічного письма на магістерському рівні / О. В. Назаренко // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : зб.тез наук.-практ.конф. (Дніпро, 18-20 берез. 2025 р.). – Дніпро : ДДАЕУ, 2025. – С.101-103. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12530 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена особливостям навчання академічного письма студентів магістратури в контексті сучасної освітньої парадигми. Окреслено основні труднощі, з якими стикаються магістранти під час опанування академічного письма, зокрема когнітивні та лінгвістичні проблеми. Розглянуто необхідність розвитку критичного мислення, наукової доброчесності та вміння створювати структуровані й логічно побудовані наукові тексти. Зазначено важливість адаптації методик викладання до потреб студентів другого рівня вищої освіти. The article focuses on the specifics of teaching academic writing to master's students within the framework of modern educational standards. It outlines the key difficulties students face, including cognitive and linguistic challenges. The importance of fostering critical thinking, academic integrity, and the ability to compose well-structured and logically coherent academic texts is emphasized. The need to adapt teaching methods to the requirements of second-cycle higher education students is also highlighted. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12530 |
Розташовується у зібраннях: | Тези конференцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
конф.25 обл.-ф.pdf | 1,87 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.