Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12530
Назва: Особливості навчання академічного письма на магістерському рівні
Інші назви: Osoblyvosti navchannia akademichnoho pysma na mahisterskomu rivni
Автори: Назаренко, Олена Володимирівна
Nazarenko, Olena
Ключові слова: академічне письмо
academic writing
магістранти
master's students
наукова комунікація
scientific communication
критичне мислення
critical thinking
структура наукового тексту
structure of academic text
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Назаренко О. В. Особливості навчання академічного письма на магістерському рівні / О. В. Назаренко // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : зб.тез наук.-практ.конф. (Дніпро, 18-20 берез. 2025 р.). – Дніпро : ДДАЕУ, 2025. – С.101-103. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12530
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена особливостям навчання академічного письма студентів магістратури в контексті сучасної освітньої парадигми. Окреслено основні труднощі, з якими стикаються магістранти під час опанування академічного письма, зокрема когнітивні та лінгвістичні проблеми. Розглянуто необхідність розвитку критичного мислення, наукової доброчесності та вміння створювати структуровані й логічно побудовані наукові тексти. Зазначено важливість адаптації методик викладання до потреб студентів другого рівня вищої освіти. The article focuses on the specifics of teaching academic writing to master's students within the framework of modern educational standards. It outlines the key difficulties students face, including cognitive and linguistic challenges. The importance of fostering critical thinking, academic integrity, and the ability to compose well-structured and logically coherent academic texts is emphasized. The need to adapt teaching methods to the requirements of second-cycle higher education students is also highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12530
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
конф.25 обл.-ф.pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.