Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12852
Назва: Удосконалення менеджменту стимулювання збуту продукції підприємства
Інші назви: Udoskonalennia menedzhmentu stymuliuvannia zbutu produktsii pidpryiemstva
Автори: Хоменко, Артем Вікторович
Khomenko, Artem
Ключові слова: продукція підприємства
produktsiia pidpryiemstva
стимулювання збуту
stymuliuvannia zbutu
удосконалення менеджменту
udoskonalennia menedzhmentu
Дата публікації: 2025
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Хоменко А. В. Удосконалення менеджменту стимулювання збуту продукції підприємства : кваліфікаційна робота на здобуття ОС «Бакалавр» : 073 Менеджмент / Артем Вікторович Хоменко ; наук. керівник Застава Інна Анатоліївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. менеджменту, публічного управління та адміністрування. – Дніпро, 2025. – 78 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12852
Короткий огляд (реферат): Метою даного дослідження є розробка практично обґрунтованих рекомендацій щодо вдосконалення системи менеджменту стимулювання збуту на підприємстві з урахуванням сучасних ринкових викликів та внутрішніх ресурсів підприємства. Для досягнення цієї мети ставляться такі завдання:  проаналізувати теоретичні підходи до управління стимулюванням збутової діяльності;  охарактеризувати діяльність досліджуваного фермерського господарства та оцінити його існуючу систему стимулювання збуту;  здійснити оцінку ефективності чинної системи стимулювання збуту;  розробити комплекс практичних заходів щодо удосконалення менеджменту стимулювання збуту продукції фермерського господарства;  оцінити економічну доцільність та передбачувані результати запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є теоретичні засади та практичні підходи управління стимулювання збутом продукції в фермерському господарстві «Аліна» Дніпровського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є організаційні, управлінські та економічні аспекти функціонування системи стимулювання збуту продукції фермерського господарства. Metoiu danoho doslidzhennia ye rozrobka praktychno obgruntovanykh rekomendatsii shchodo vdoskonalennia systemy menedzhmentu stymuliuvannia zbutu na pidpryiemstvi z urakhuvanniam suchasnykh rynkovykh vyklykiv ta vnutrishnikh resursiv pidpryiemstva. Dlia dosiahnennia tsiiei mety stavliatsia taki zavdannia: - proanalizuvaty teoretychni pidkhody do upravlinnia stymuliuvanniam zbutovoi diialnosti; - okharakteryzuvaty diialnist doslidzhuvanoho fermerskoho hospodarstva ta otsinyty yoho isnuiuchu systemu stymuliuvannia zbutu; - zdiisnyty otsinku efektyvnosti chynnoi systemy stymuliuvannia zbutu; - rozrobyty kompleks praktychnykh zakhodiv shchodo udoskonalennia menedzhmentu stymuliuvannia zbutu produktsii fermerskoho hospodarstva; - otsinyty ekonomichnu dotsilnist ta peredbachuvani rezultaty zaproponovanykh zakhodiv. Obiektom doslidzhennia ye teoretychni zasady ta praktychni pidkhody upravlinnia stymuliuvannia zbutom produktsii v fermerskomu hospodarstvi «Alina» Dniprovskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye orhanizatsiini, upravlinski ta ekonomichni aspekty funktsionuvannia systemy stymuliuvannia zbutu produktsii fermerskoho hospodarstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/12852
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту, публічного управління та адміністрування. Бакалаври

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хоменко А. В..pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.