Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 52.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Застосування інструментів інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризиБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2022Процес формування маркетингової комунікаційної політики підприємства з виробництва соківБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Курбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna
2021Напрями ефективного використання маркетингового потенціалу підприємстваБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Устік, Тетяна Володимирівна; Ustik, Tetiana
2022Організація збутової діяльності та системи маркетингових досліджень на підприємствіБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2022Формування комплексної системи аграрного маркетингу підприємства.Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Абрамович, Інна Ананіївна; Abramovych, Inna
2021Концептуальний підхід до визначення сутності та обґрунтування складових елементів інноваційного маркетингуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Миронова, Олена Олександрівна; Myronova, Olena
2021Екологізація виробництва аграрних підприємств як інноваційна складова їх розвиткуБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Сергієнко, Анастасія Андріївна; Serhyenko, Anastasya
2022Стратегічні напрями формування екологічно орієнтованого господарювання аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Місце маркетингових заходів у системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Інструменти Інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи: актуальність та ефективністьБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia