Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 18.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Маркетингова стратегія екологізації аграрного виробництва як основний напрям інноваційної діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya
2016Теоретичні аспекти маркетингового забезпечення ефективної розподільчо-збутової політики аграрного підприємстваКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larisa; Ільченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tatyana; Кадирус, Ірина Григоріівна; Kadyrus, Irina
2019Маркетингові стратегії як основа стратегічного розвитку аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2019Стратегічне планування маркетингової діяльності аграрних підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2020Напрями імплементації маркетингової стратегії екологізації в аграрному виробництвіПисаренко, В. В.; Pysarenko, V. V.; Багорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia
2021Маркетингова стратегія як інструмент розвитку підприємстваКурбацька, Лариса Миколаївна; Kurbatska, Larysa
2021Розроблення маркетингових конкурентних стратегій підприємствБагорка, Марія Олександрівна; Bagorka, Mariya; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Кравець, Ольга Василівна; Kravets, Olga
2021Маркетингова стратегія діяльності аграрних підприємств в умовах діджиталізаціїІльченко, Тетяна Вікторівна; Ilchenko, Tetiana
2020Сучасні тенденції маркетингових досліджень у туристичній галузіЮрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia
2021Місце маркетингових заходів у системі антикризового управлінняБагорка, Марія Олександрівна; Bahorka, Mariia; Кадирус, Ірина Григорівна; Kadyrus, Iryna; Юрченко, Наталія Іванівна; Yurchenko, Nataliia