Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/262
Назва: Професійна мобільність маркетологів як умова формування дослідницької компетентності
Автори: Захарченко, Юлія Василівна
Zakharchenko, Yuliia
Ключові слова: професійна мобільність
педагогічні умови
дослідницька компетентність
маркетологи
Дата публікації: 2017
Видавництво: Міжнародна благодійна організація «Лідер якості»; НПУ імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Захарченко Ю. В. Професійна мобільність маркетологів як умова формування дослідницької компетентності / Ю. В. Захарченко // Матеріали ІІІ Графічно-інформаційного форуму, присвяченого пам’яті професора Маргарити Федорівни Юсупової «Профі HUB: простір освітніх & виробничих інновацій». – Київ; Одеса; Коблево: Міжнародна благодійна організація «Лідер якості»; НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – С. 120–122.
Опис: Під час підготовки фахівців з маркетингу, а, як наслідок, у результаті - професійно-мобільних фахівців - важливим завданням є створення освітньою середовища, що сприятиме максимальному розкриттю особистісного потенціалу майбутнього фахівця-маркетолога, який володіє інтелектуальним інструментарієм синтезу нових знань на основі результатів дослідження ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/262
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf101,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.