Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/3071
Назва: Plurilingual approach to teaching a second foreign language to students of non-linguistic specialties
Інші назви: Багатомовний (Плюрилігвальний) підхід до викладання другої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей
Автори: Romanenko, Oksana
Романенко, Оксана Василівна
Dzevytska, Larysa
Дзевицька, Лариса Сергіївна
Chyzhykova, Olha
Чижикова, Ольга Вікторівна
Zabolotska, Iryna
Заболотська, Ірина Олександрівна
Zotova-Sadylo, Olena
Зотова-Садило, Олена Юріївна
Bazarenko, Iryna
Базаренко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: plurilingualism
плюрилінгвізм
second foreign language teaching
викладання другої іноземної мови
comparative approach
порівняльний аналіз
new teaching methods (innovative teaching techniques)
нові методики викладання (інноваційні техніки викладання)
Дата публікації: 2020
Видавництво: Atlantis Press
Бібліографічний опис: Romanenko, O., Dzevytska, L., Chyzhykova, O., Zabolotska, I., Zotova-Sadylo, O., & Bazarenko I. (2020). Plurilingual approach to teaching a second foreign language to students of non-linguistic specialties // Proceedings of the III International Scientific Congress Society of Ambient Intelligence 2020 (ISC-SAI 2020), Series: Advances in Economics, Business and Management Research. – Atlantis Press, 2020. – Vol. 129. – Р. 73-84. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3071
Короткий огляд (реферат): The article deals with the problems of second foreign language teaching to non-linguistic-majoring students based on plurilingual approach. The concept of plurilingualism as well as the principles of second foreign language learning are revealed. Сomparative characteristics of English, French, German and Polish for their successful acquiring and use in professional activity (for special purposes) are given. New teaching methods for ensuring plurilingual abilities of future specialists in Economics, Law, and Landscape Gardening are worked out. Розглядається поняття плюрилінгвізму, а також проблема викладання другої іноземної мови для студентів нелінгвістичних спеціальностей на основі плюрилінгвального (багатомовного) підходу. Надається порівняльна характеристика англійської, французької, німецької та польської мов для їхнього успішного вивчення в процесі навчання. Запропоновано новітні методи розвитку плюрилінгвальних здібностей у студентів таких спеціальностей як: Економіка, Право та Садово-паркове господарство.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.atlantis-press.com/proceedings/isc-sai-20/125937216
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/3071
ISSN: 2352-5428
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Zabolotska I.O. Article.pdf428,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.