Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7682
Назва: Формування та оцінка маркетингового потенціалу підприємства
Інші назви: Formuvannia ta otsinka marketynhovoho potentsialu pidpryiemstva
Автори: Гаваль, Анатолій Олександрович
Haval, Anatolii
Ключові слова: маркетинговий потенціал
marketing potential
маркетингове середовище
marketing environment
чинники впливу
influencing factors
стратегічний аналіз
стратегічний аналіз
маркетингова організаційна структура
marketing organizational structure
можливості підприємства
enterprise capabilities
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Гаваль А. О. Формування та оцінка маркетингового потенціалу підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Гаваль Анатолій Олександрович ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 89 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7682
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає процес формування та оцінки маркетингового потенціалу Товариства з обмеженої відповідальності фірма «ЗГІК», процес аналізу основних чинників, що впливають на його формування та розробка шляхів його зміцнення. Метою магістерської дипломної роботи виступають дослідження, які пов’язані зі встановлення сутності маркетингового потенціалу, факторами його формування, методами його оцінки та аналізу, з метою його повноцінного використання в модельному підприємстві ТОВ фірма «ЗГІК» м. Дніпро. Методи дослідження: Дослідження було засноване на вторинних джерелах даних, таких як журналів, науково-дослідницьких статей, веб-сайти, опубліковані книги, монографії тощо. Дослідження було проведено на різних режимах, які є можливостями, проблемами і стратегії міжнародного маркетингового середовища. В роботі були використані загальноприйняті (аналіз, синтез, індукція та дедукція), емпіричні методи (спостереження, порівняння, вимірювання, моделювання), прикладні прийоми і методи стратегічного аналізу (SWOT), метод трендового аналізу та екстраполювання. В теоретичній частині дипломної роботи розглянута сутнісна характеристика понять «потенціал» та «маркетинговий потенціал», виключна роль маркетингу та проблеми на шляху його впровадження в діяльність підприємств України, представлені методичні підходи щодо оцінки маркетингового потенціалу та аналізу факторів середовища; в аналітичній частині діагностовано стан економічної діяльності ТОВ фірма «ЗГІК» та його збутової діяльності; в практичній частині запропоновані шляхи, які сприятимуть ефективному використанню маркетингового потенціалу досліджуваного підприємства. Obiektom doslidzhennia vystupaie protses formuvannia ta otsinky marketynhovoho potentsialu Tovarystva z obmezhenoi vidpovidalnosti firma «ZHIK», protses analizu osnovnykh chynnykiv, shcho vplyvaiut na yoho formuvannia ta rozrobka shliakhiv yoho zmitsnennia. Metoiu mahisterskoi dyplomnoi roboty vystupaiut doslidzhennia, yaki poviazani zi vstanovlennia sutnosti marketynhovoho potentsialu, faktoramy yoho formuvannia, metodamy yoho otsinky ta analizu, z metoiu yoho povnotsinnoho vykorystannia v modelnomu pidpryiemstvi TOV firma «ZHIK» m. Dnipro. Metody doslidzhennia: Doslidzhennia bulo zasnovane na vtorynnykh dzherelakh danykh, takykh yak zhurnaliv, naukovo-doslidnytskykh statei, veb-saity, opublikovani knyhy, monohrafii toshcho. Doslidzhennia bulo provedeno na riznykh rezhymakh, yaki ye mozhlyvostiamy, problemamy i stratehii mizhnarodnoho marketynhovoho seredovyshcha. V roboti buly vykorystani zahalnopryiniati (analiz, syntez, induktsiia ta deduktsiia), empirychni metody (sposterezhennia, porivniannia, vymiriuvannia, modeliuvannia), prykladni pryiomy i metody stratehichnoho analizu (SWOT), metod trendovoho analizu ta ekstrapoliuvannia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7682
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гаваль А.О..pdf1,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.