Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7686
Назва: Удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства
Інші назви: Udoskonalennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva
Автори: Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Ключові слова: конкурентоспроможність
competitiveness
підприємство
enterprise
маркетингові заходи
marketing activities
конкуренти
competitors
маркетингове середовище
marketing environment
оцінка конкурентоспроможності
evaluation competitiveness
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кадирус І. Г. Удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Кадирус Ірина Григорівна ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 108 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7686
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступають процеси з удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності товариства з обмеженою відповідальністю фірма «ЗГІК», м. Дніпро. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних основ щодо удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства. Метою диплом роботи магістра є вивчення теоретично-методичних підходів щодо вивчення маркетингових заходів, які дозволять підприємству підвищити рівень своєї конкурентоспроможності. Методи дослідження. Для вирішення поставлених у дипломній роботі магістра завдань використовувалися такі методи дослідження: діалектичний метод пізнання і абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків); монографічний та системний підхід до вивчення суспільних явищ і процесів (вивчення і аналіз основних економічних показників діяльності підприємства); статистико-економічний (встановлення динамічних тенденцій та аналіз економічного розвитку підприємства, графічний метод); розрахунково-конструктивний; методи стратегічного аналізу (оцінка впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на діяльність підприємства, визначення можливостей та загроз підприємства). В теоретичній частині дипломної роботи розглянуто теоретично-методичні засади маркетингових заходів в підвищенні конкурентоспроможності підприємства. В практичній частині було проведено дослідження маркетингових заходів в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства. Розроблено напрями удосконалення маркетингових заходів підвищення конкурентоспроможності підприємства. Висновки та пропозиції, наведені в дипломній роботі можуть бути впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю фірма «ЗГІК» м. Дніпро. Obiektom doslidzhennia vystupaiut protsesy z udoskonalennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firma «ZHIK», m. Dnipro. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh osnov shchodo udoskonalennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Metoiu dyplom roboty mahistra ye vyvchennia teoretychno-metodychnykh pidkhodiv shchodo vyvchennia marketynhovykh zakhodiv, yaki dozvoliat pidpryiemstvu pidvyshchyty riven svoiei konkurentospromozhnosti. Metody doslidzhennia. Dlia vyrishennia postavlenykh u dyplomnii roboti mahistra zavdan vykorystovuvalysia taki metody doslidzhennia: dialektychnyi metod piznannia i abstraktno-lohichnyi (teoretychni uzahalnennia i formuvannia vysnovkiv); monohrafichnyi ta systemnyi pidkhid do vyvchennia suspilnykh yavyshch i protsesiv (vyvchennia i analiz osnovnykh ekonomichnykh pokaznykiv diialnosti pidpryiemstva); statystyko-ekonomichnyi (vstanovlennia dynamichnykh tendentsii ta analiz ekonomichnoho rozvytku pidpryiemstva, hrafichnyi metod); rozrakhunkovo-konstruktyvnyi; metody stratehichnoho analizu (otsinka vplyvu faktoriv zovnishnoho ta vnutrishnoho seredovyshcha na diialnist pidpryiemstva, vyznachennia mozhlyvostei ta zahroz pidpryiemstva). V teoretychnii chastyni dyplomnoi roboty rozghlianuto teoretychno-metodychni zasady marketynhovykh zakhodiv v pidvyshchenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. V praktychnii chastyni bulo provedeno doslidzhennia marketynhovykh zakhodiv v zabezpechenni konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Rozrobleno napriamy udoskonalennia marketynhovykh zakhodiv pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstva. Vysnovky ta propozytsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firma «ZHIK» m. Dnipro.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7686
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кадирус І.Г..pdf1,84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.