Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7688
Назва: Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Formuvannia systemy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva
Автори: Левко, Денис Олександрович
Levko, Denys
Ключові слова: система управління маркетинговою діяльностю
marketing activity management system
конкурентоспроможність
competitiveness
сільськогосподарське підприємство
agricultural enterprise
маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентне середовище
competition competition
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Левко Д. О. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Левко Денис Олександрович ; наук. керівник Безус Роман Миколайович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7688
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження – економічний процес управління маркетинговою діяльністю підприємства.. Мета дипломної роботи - дослідження устрою керування маркетинговою діяльністю виробництва та розробка рекомендацій до її поліпшення.. Методи дослідження: монографічний, абстрактно-логічний, економіко-математичні, статистичні методи. Обробку даних здійснено з використанням програмного забезпечення Microsoft Excel. Розглянуто теоретичні основи управління маркетинговою діяльністю сільськогосподарського підприємства. Досліджено рівень господарювання та ефективність маркетингової діяльності ТОВ «АГРІТІ», а також визначено напрями підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю ТОВ «АГРІТІ». Результати дослідження – висновки та рекомендації, наведені в дипломній роботі можуть бути застосовані в діяльності ТОВ «Агріті». Obiekt doslidzhennia – ekonomichnyi protses upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva.. Meta dyplomnoi roboty - doslidzhennia ustroiu keruvannia marketynhovoiu diialnistiu vyrobnytstva ta rozrobka rekomendatsii do yii polipshennia.. Metody doslidzhennia: monohrafichnyi, abstraktno-lohichnyi, ekonomiko-matematychni, statystychni metody. Obrobku danykh zdiisneno z vykorystanniam prohramnoho zabezpechennia Microsoft Excel. Rozghlianuto teoretychni osnovy upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu silskohospodarskoho pidpryiemstva. Doslidzheno riven hospodariuvannia ta efektyvnist marketynhovoi diialnosti TOV «AHRITI», a takozh vyznacheno napriamy pidvyshchennia efektyvnosti upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu TOV «AHRITI». Rezultaty doslidzhennia – vysnovky ta rekomendatsii, navedeni v dyplomnii roboti mozhut buty zastosovani v diialnosti TOV «Ahriti».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7688
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левко Д.О..pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.