Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7694
Назва: Удосконалення маркетингової збутової політики аграрного підприємства
Інші назви: Udoskonalennia marketynhovoi zbutovoi polityky ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Третьяк, Ілля Леонідович
Tretiak, Illia
Ключові слова: маркетинг
marketing
збут
sales
збутова діяльність
sales activities
збутова система
sales system
маркетингова політика
marketing policy
збутова політика
sales policy
кооперування
cooperation
дорадчі служби
advisory services
ефективність
efficiency
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Третьяк І. Л. Удосконалення маркетингової збутової політики аграрного підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Третьяк Ілля Леонідович ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 77 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7694
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – процес формування маркетингової політики сільськогосподарських підприємств. Предмет дослідження – теоретичні, методологічні та організаційно-економічні аспекти формування ефективної маркетингової збутової політики підприємства. Метою дипломної роботи є дослідження теоретичних засад та практичних аспектів до організації ефективної збутової політики на сільськогосподарському підприємстві. Методи дослідження. Методологічною основою дослідження виступає діалектичний метод наукового пізнання, метод логічного узагальнення та метод синтезу; статистичні, економічні та системні методи аналізу; метод кореляційно-регресійного аналізу; наочно-графічні та інші методи. В роботі удосконалено теоретичні та організаційно-економічні аспекти збутової політики підприємства, зокрема розроблено схема обслуговуючого кооперативу для сільськогосподарських підприємств усіх типів підприємств, який інституційно підтримує сільських підприємців у спеціалізованому центрі консультативного кооперативу. Результати впроваджені в діяльність фермерського господарства «Натон», Сумського району Сумської області. Obiekt doslidzhennia – protses formuvannia marketynhovoi polityky silskohospodarskykh pidpryiemstv. Predmet doslidzhennia – teoretychni, metodolohichni ta orhanizatsiino-ekonomichni aspekty formuvannia efektyvnoi marketynhovoi zbutovoi polityky pidpryiemstva. Metoiu dyplomnoi roboty ye doslidzhennia teoretychnykh zasad ta praktychnykh aspektiv do orhanizatsii efektyvnoi zbutovoi polityky na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia. Metodolohichnoiu osnovoiu doslidzhennia vystupaie dialektychnyi metod naukovoho piznannia, metod lohichnoho uzahalnennia ta metod syntezu; statystychni, ekonomichni ta systemni metody analizu; metod koreliatsiino-rehresiinoho analizu; naochno-hrafichni ta inshi metody. V roboti udoskonaleno teoretychni ta orhanizatsiino-ekonomichni aspekty zbutovoi polityky pidpryiemstva, zokrema rozrobleno skhema obsluhovuiuchoho kooperatyvu dlia silskohospodarskykh pidpryiemstv usikh typiv pidpryiemstv, yakyi instytutsiino pidtrymuie silskykh pidpryiemtsiv u spetsializovanomu tsentri konsultatyvnoho kooperatyvu. Rezultaty vprovadzheni v diialnist fermerskoho hospodarstva «Naton», Sumskoho raionu Sumskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7694
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Третьяк І.Л..pdf1,37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.