Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7797
Назва: Удосконалення обліку і контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва
Інші назви: Udoskonalennia obliku i kontroliu marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva
Автори: Кандиба, Аріна Олександрівна
Kandyba, Arina
Ключові слова: облік
accounting
контроль
control
маркетингові послуги
marketing services
соціальні мережі
social networks
суб’єкт підприємництва
business entity
удосконалення
improvement
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кандиба А. О. Удосконалення обліку і контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва : магістр. дипломна робота : 071 Облік і оподаткування / Кандиба Аріна Олександрівна ; наук. керівник Чернецька Ольга Віталіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т обліку і фінансів, Каф. обліку, оподаткування та управління фінансово-економічною безпекою. – Дніпро, 2023. – 64 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7797
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження є господарські операції, пов’язані з наданням маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Предмет дослідження - сукупність теоретичних, методичних, організаційних та прикладних аспектів обліку і контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Метою роботи є наукове обґрунтування теоретичних, методичних аспектів і розробка практичних рекомендацій з удосконалення обліку і контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Методи дослідження - елементарно-теоретичний аналіз і синтез, методи узагальнення та опису, аналітичні методи, використання ілюстративних та інформаційних графіків, інформаційне моделювання, системний і функціональний підхід, пояснення. Розкрито сутність маркетингових послуг та їх необхідність в сучасному бізнес-середовищі; досліджено маркетингові послуги в соціальних мережах як об’єкт обліку і контролю; проаналізовано нормативно-правове регулювання маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Надано організаційно - економічну характеристику досліджуваного суб’єкта підприємництва; проаналізовано організацію бухгалтерського обліку досліджуваного суб’єкта підприємництва; досліджено документальне оформлення та облікове забезпечення маркетингових послуг суб’єкта підприємництва; розроблено напрямки удосконалення обліку маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Проаналізовано теоретико-методичні засади контролю маркетингових послуг; досліджено практичні аспекти контрольних дій щодо маркетингових послуг суб’єкта підприємництва; запропоновано шляхи удосконалення контролю маркетингових послуг суб’єкта підприємництва. Результати впроваджені в діяльність ФОП Ябуров Даніїл Сергійович м.Дніпро. Obiekt doslidzhennia ye hospodarski operatsii, poviazani z nadanniam marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Predmet doslidzhennia - sukupnist teoretychnykh, metodychnykh, orhanizatsiinykh ta prykladnykh aspektiv obliku i kontroliu marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Metoiu roboty ye naukove obgruntuvannia teoretychnykh, metodychnykh aspektiv i rozrobka praktychnykh rekomendatsii z udoskonalennia obliku i kontroliu marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Metody doslidzhennia - elementarno-teoretychnyi analiz i syntez, metody uzahalnennia ta opysu, analitychni metody, vykorystannia iliustratyvnykh ta informatsiinykh hrafikiv, informatsiine modeliuvannia, systemnyi i funktsionalnyi pidkhid, poiasnennia. Rozkryto sutnist marketynhovykh posluh ta yikh neobkhidnist v suchasnomu biznes-seredovyshchi; doslidzheno marketynhovi posluhy v sotsialnykh merezhakh yak obiekt obliku i kontroliu; proanalizovano normatyvno-pravove rehuliuvannia marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Nadano orhanizatsiino - ekonomichnu kharakterystyku doslidzhuvanoho subiekta pidpryiemnytstva; proanalizovano orhanizatsiiu bukhhalterskoho obliku doslidzhuvanoho subiekta pidpryiemnytstva; doslidzheno dokumentalne oformlennia ta oblikove zabezpechennia marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva; rozrobleno napriamky udoskonalennia obliku marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Proanalizovano teoretyko-metodychni zasady kontroliu marketynhovykh posluh; doslidzheno praktychni aspekty kontrolnykh dii shchodo marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva; zaproponovano shliakhy udoskonalennia kontroliu marketynhovykh posluh subiekta pidpryiemnytstva. Rezultaty vprovadzheni v diialnist FOP Yaburov Daniil Serhiiovych m.Dnipro.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7797
Розташовується у зібраннях:Кафедра обліку, оподаткування та управління фінансово-економічною безпекою . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кандиба А. О..pdf1,53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.