Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7941
Назва: Перспективні напрямки розвитку маркетингових досліджень в агробізнесі
Інші назви: Perspektyvni napriamky rozvytku marketynhovykh doslidzhen v ahrobiznesi
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Гриценко, Єлизавета Сергіївна
Hrytsenko, Yelyzaveta
Ключові слова: агробізнес
ahrobiznes
маркетингові дослідження
marketynhovi doslidzhennia
перспективні напрямки розвитку
perspektyvni napriamky rozvytku
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Перспективні напрямки розвитку маркетингових досліджень в агробізнесі / Т. В. Ільченко, Є. С. Гриценко // Трансформація економіки України в умовах глобальних викликів: актуальні проблеми, сучасні реалії, стратегії розвитку : монографія / за заг. ред. Л. М. Курбацької ; ДДАЕУ. – Дніпро : ГРАНІ. – 2022. – С. 100-114. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7941
Короткий огляд (реферат): Завдання маркетингових досліджень інновацій в аграрній сфері полягає в оцінці інформаційних потреб й в забезпеченні керівництва підприємством точною, надійною, обґрунтованою та сучасною інформацією. Наявність такої інформації дає можливість значно знизити ризики та ефективніше планувати діяльність підприємства. Її не в змозі замінити ані емпіричні дані, ані високий рівень освіченості власників чи запрошених менеджерів. Безперечно, достовірнішим джерелом ринкової інформації є маркетингові дослідження. Zavdannia marketynhovykh doslidzhen innovatsii v ahrarnii sferi poliahaie v otsintsi informatsiinykh potreb y v zabezpechenni kerivnytstva pidpryiemstvom tochnoiu, nadiinoiu, obgruntovanoiu ta suchasnoiu informatsiieiu. Naiavnist takoi informatsii daie mozhlyvist znachno znyzyty ryzyky ta efektyvnishe planuvaty diialnist pidpryiemstva. Yii ne v zmozi zaminyty ani empirychni dani, ani vysokyi riven osvichenosti vlasnykiv chy zaproshenykh menedzheriv. Bezperechno, dostovirnishym dzherelom rynkovoi informatsii ye marketynhovi doslidzhennia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7941
ISBN: ISBN 978-617-7351-80-0
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія_2022_2023_ДДАЕУ_.pdf4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.