Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8020
Назва: Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку
Інші назви: Modern methods of marketing research in the consumer market
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Помазан, Ліна Миколаївна
Pomazan, Lina
Ключові слова: маркетинг
marketing
маркетингове дослідження
marketing research
споживчий ринок
consumer market
опитування
surveys
споживачі
consumers
управлінські рішення.
management decisions
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чорноморський національний університет імені Петра Могили, ТОВ `ДКС Центр`
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку / Т. В. Ільченко, Л. М. Помазан // Інвестиції: практика та досвід. – 2023. – № 8. – С. 131-135. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8020
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано сучасні методи проведення маркетингових досліджень на споживчому ринку. Визначено, що найбільш дієвим способом отримання інформації в ринковому середовищі, що розвивається, є маркетингові дослідження. Встановлено, що на сьогоднішній день споживчий ринок є досить розгалуженим, в нього складна структура, що підпорядковується закону попиту та пропозиції. Доведено, що найважливішим результатом маркетингових досліджень є підготовка та аналіз маркетингової інформації для розробки стратегій сталого розвитку суб'єкта у сфері його взаємодії та конкурентного протистояння в ринкових умовах, котрі стрімко розвиваються. Доведено, що реалізація концепції маркетингу на споживчому ринку вимагає від кожного виробника гнучкості та здатності пристосовуватися до ринкових факторів. Завдяки маркетинговому дослідженню вдається вибрати оптимальний ринок збуту, виконати саме планування. Завдяки маркетинговим дослідженням споживчого ринку формується наукова та практична обгрунтована база, яка допоможе прийняти кваліфіковані рішення. The article analyzes modern methods of marketing research in the consumer market. It was determined that the most effective way of obtaining information in the developing market environment is marketing research. It has been established that today the consumer market is quite extensive, it has a complex structure subject to the law of supply and demand, its feature is that the main decisive link is the consumer himself. It has been proven that the most important result of marketing research is the preparation and analysis of marketing information for the development of strategies for the subject's sustainable development in the field of its interaction and competitive confrontation in rapidly developing market conditions. It has been proven that the vast majority of scientists claim that marketing research is the collection, processing and analysis of information necessary for making certain decisions. The article systematizes key tasks that are solved with the help of marketing research in the consumer market. It has been established that among a large number of other markets, the consumer market occupies a central place, because it is able to satisfy the basic needs of people in various means of livelihood. It has been proven that in modern conditions in the consumer market the following methods of marketing research are used: quantitative and qualitative. Quantitative ones include phone surveys, online surveys, face-to-face interviews, and modern electronic research (retail audit). Qualitative include group discussions, qualitative online research. The choice of the method of marketing research of the consumer market depends on its depth and scale. Marketing research is quite expensive, therefore, before conducting it on a global scale, there is a need for a pilot marketing research. It has been proven that the implementation of the marketing concept in the consumer market requires flexibility and the ability to adapt to market factors from each producer. Thanks to marketing research, it is possible to choose the optimal sales market, to carry out the planning itself. Thanks to marketing research of the consumer market, a scientific and practical wellfounded base is formed, which will help to make qualified decisions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://www.nayka.com.ua/index.php/investplan/article/view/1375
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8020
ISSN: ISSN 2306-6814
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf945,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.