Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8067
Назва: Directions of marketing strategy development for agricultural production ecologization in Ukraine
Інші назви: Напрямки розробки маркетингової стратегії екологізації сільськогосподарського виробництва в Україні
Автори: Bahorka, Mariia
Багорка, Марія Олександрівна
Kadyrus, Iryna
Кадирус, Ірина Григорівна
Yurchenko, Nataliy
Юрченко, Наталія Іванівна
Ключові слова: Greening marketing strategy
маркетингова стратегія екологізації
agricultural production
аграрне виробництво
innovative development
інноваційний розвиток
agriculture
сільське господарство
Дата публікації: 2022
Видавництво: University of Security Management in Košice (Košice, Slovakia)
Бібліографічний опис: Bahorka M. O. Directions of marketing strategy development for agricultural production ecologization in Ukraine / M. O. Bahorka, I. H. Kadyrus, N. I. Yurchenko // Current issues of security management during martial law : scientific monograph. – Košice : Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach (Košice, Slovakia), 2022. – P. 211-221. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8067
Короткий огляд (реферат): The strategy of greening is studied, its tasks in the field of agriculture are presented. The main categories of strategic directions and implementation of greening marketing strategies have been determined. The marketing strategy of the greening of agricultural production has been determined - it is a strategy of innovative development that can solve the problems of economic growth, increase the competitiveness of the agricultural sector, ensures a high quality of life, national security, greening, protection and a high technical level of agricultural production in Ukraine. Marketing is an environmental management tool and can be implemented by forming appropriate environmentally oriented strategies that can ensure the principle of unity of economic and ecological processes in the management of agricultural production and contribute to the radical restructuring of production relations with the environment. Досліджено стратегію екологізації, представлено її завдання у сфері сільського господарства. Визначено основні категорії стратегічних напрямків та впровадження маркетингових стратегій екологізації. Визначено маркетингову стратегію екологізації аграрного виробництва – це стратегія інноваційного розвитку, яка може вирішити проблеми економічного зростання, підвищення конкурентоспроможності аграрного сектору, забезпечує високу якість життя, національну безпеку, екологізацію, захист і високий технічний рівень сільськогосподарського виробництва в Україні. Маркетинг є інструментом управління навколишнім середовищем і може бути реалізований шляхом формування відповідних екологічно орієнтованих стратегій, які можуть забезпечити принцип єдності економічних і екологічних процесів в управлінні сільськогосподарським виробництвом і сприяти радикальній перебудові виробничих відносин з навколишнім середовищем.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): file:///D:/SystemDoc/Downloads/Sc%20mon%20VSMB%202022%20(2).pdf
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8067
ISBN: 978-80-8185-053-0
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
П13_13_Монографія_Sc mon VSMB 2022.pdf2,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.