Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8087
Назва: Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
Інші назви: Formation of the management system of marketing activity of the enterprise
Автори: Крючко, Леся Станіславівна
Kriuchko, Lesya
Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Ключові слова: маркетингова діяльність
Marketing activities
маркетинговий менеджмент
marketing management
ринки збуту товарів
product sales markets
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Крючко Л. С. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства / Л. С. Крючко, О. В. Кравець // Трансформація економіки України в умовах глобальних викликів: актуальні проблеми, сучасні реалії, стратегії розвитку : монографія / за заг. ред. Л. М. Курбацької. – Дніпро : ГРАНІ, 2022. – С. 128-139. – (до 100-річчя Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту (1922–2022 рр.)). – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8087
Короткий огляд (реферат): Визначено, що управління маркетинговою діяльністю підприємства – це підготовчий процес, виконання та ухвалення рішень управління шляхом стратегій та організації, мотивування, контролю й виконання в системі маркетингової діяльності, брати до уваги її цілісність, що підтримує потрібний режим праці апарату управління та допомагає дійти поставлених цілей організації та всебічного задоволення споживчих потреб. Встановлено, що кожне підприємство зацікавлене в ефективному маркетингу. Для цього необхідно провести маркетинговий аналіз ринкових спроможностей, сегментацію цільових ринків, розробити комплекс маркетингу, запровадити маркетингові заходи. Визначено, що залежно від цільової орієнтації маркетингового контролінгу, стратегічний маркетинговий контролінг направлений на методику і процес здійснення управління та на підприємницький потенціал. Стратегічний контролінг покликаний забезпечити його ефективне та результативне використання, при цьому враховуючи всі показники внутрішнього і зовнішнього середовища та використовуючи складові інструментарію маркетингового стратегічного аналізу. It was determined that the management of the marketing activity of the enterprise is a preparatory process, implementation and adoption of management decisions by means of strategies and organization, motivation, control and implementation in the system of marketing activity, taking into account its integrity, which supports the required work mode of the management apparatus and helps to achieve the set goals organization and comprehensive satisfaction of consumer needs. It has been established that every enterprise is interested in effective marketing. For this, it is necessary to conduct a marketing analysis of market capabilities, segmentation of target markets, develop a marketing complex, and implement marketing measures. It was determined that depending on the target orientation of marketing controlling, strategic marketing controlling is aimed at the management methodology and process and at entrepreneurial potential. Strategic controlling is designed to ensure its effective and efficient use, while taking into account all indicators of the internal and external environment and using the components of the toolkit of marketing strategic analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8087
ISBN: ISBN 978-617-7351-80-0
Розташовується у зібраннях:Монографії, розділи монографій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монографія.pdf4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.