Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8089
Назва: Маркетингові інновації, як основна складова конкурентоспроможності аграрних підприємств
Інші назви: Marketing innovations as the main component of the competitiveness of agricultural enterprises
Автори: Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Ключові слова: маркетингові інновації
marketing innovations
інтеграція
integration
міжнародний економічний простір
international economic space
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кравець О. В. Маркетингові інновації, як основна складова конкурентоспроможності аграрних підприємств / О. В. Кравець // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали Х Ювілейної Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Дніпро, 25-26 жовт. 2022 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2022. – С.32-35. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8089
Короткий огляд (реферат): Визначено, що суттєві трансформації технологій виробництва, управління та організації підприємств спричинюють конкурентну боротьбу, де перевагу віддають суб’єктам господарювання, які проводять інноваційну діяльність. Інновації є основною складовою підприємства, яке намагається зайняти та утримати позицію лідера на ринку, підвищити свою продуктивність і конкурентоспроможність. Встановлено, що інноваційний тип розвитку забезпечує формування конкурентної позиції підприємства на аграрному ринку. Інноваційна форма підприємництва стає пріоритетною , її переваги забезпечують досягнення головних стратегічних цілей – рентабельності, ефективності й конкурентоспроможності на аграрному ринку. Визначено, що впровадження маркетингових інновацій дозволить корегувати управлінські рішення залежно від співставності внутрішніх і зовнішніх факторів розвитку підприємства, змінити направленість інноваційного розвитку підприємства у відповідність зі змінами ринкової кон’юнктури і адаптувати конкурентні переваги підприємств з метою зміцнення їх ринкових позицій. It was determined that significant transformations in the technologies of production, management and organization of enterprises cause a competitive struggle, where priority is given to business entities that conduct innovative activities. Innovation is the main component of an enterprise that is trying to take and maintain a leading position in the market, to increase its productivity and competitiveness. It was established that the innovative type of development ensures the formation of a competitive position of the enterprise in the agricultural market. An innovative form of entrepreneurship becomes a priority, its advantages ensure the achievement of the main strategic goals - profitability, efficiency and competitiveness in the agricultural market. It was determined that the introduction of marketing innovations will allow adjusting management decisions depending on the ratio of internal and external factors of the enterprise's development, changing the direction of the enterprise's innovative development in accordance with changes in the market situation, and adapting the competitive advantages of enterprises in order to strengthen their market positions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8089
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравець_Тези.pdf142,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.