Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8102
Назва: Кейс-метод як інноваційний елемент навчання маркетингових дисциплін
Інші назви: The case method as an innovative element of teaching marketing disciplines
Автори: Квасова, Людмила Сергіївна
Kvasova, Luidmyla
Шульгіна, Б. А.
Shulgina, B.
Ключові слова: інновації у вищій школі
Innovations at high schools
соціальні мережі
social networks
інформація
information
Дата публікації: 2022
Видавництво: Український державний університет науки і технологій
Бібліографічний опис: Квасова Л. С. Кейс-метод як інноваційний елемент навчання маркетингових дисциплін / Л. С. Квасова, Б. А. Шульгіна // Фінансово-економічні механізми розвитку підприємництва: теоретичний та практичний аспекти : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених (Дніпро, 24-25 листоп 2022 р.) / Український держ. ун-т науки і технологій. – Дніпро : УДУНТ, 2022. – С. 148-150. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8102
Короткий огляд (реферат): The advantages of information dissemination by means of marketing communications are highlighted in case method. Висвітлено переваги поширення інформації засобами маркетингових комунікацій через кейс методи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8102
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 (1) тези.pdf4,24 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.