Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8700
Назва: Впровадження SEO-оптимізації (пошукової системи) сайту торгівельного підприємства
Інші назви: Vprovadzhennia SEO-optymizatsii (poshukovoi systemy) saitu torhivelnoho pidpryiemstva
Автори: Кльоц, Карина Олегівна
Klots, Karyna
Ключові слова: маркетинговий аналіз
marketynhovyi analiz
SEO оптимізація для торгівельного підприємства
SEO optymizatsiia dlia torhivelnoho pidpryiemstva
зовнішне та внутрішне середовище підприємства
zovnishne ta vnutrishne seredovyshche pidpryiemstva
якість продукції
yakist produktsii
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кльоц К.О. Впровадження SEO-оптимізації (пошукової системи) сайту торгівельного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Карина Олегівна Кльоц ; наук. кер. Людмила Сергіївна Квасова ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 92 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8700
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження підвищення прибуткості бізнесу за рахунок впровадження діджитал маркетингу з використанням SEO оптимізація для торгівельного підприємства. Metoiu doslidzhennia pidvyshchennia prybutkosti biznesu za rakhunok vprovadzhennia didzhytal marketynhu z vykorystanniam SEO optymizatsiia dlia torhivelnoho pidpryiemstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8700
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кльоц К. О..pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.