Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8703
Назва: Розробка фірмового стилю підприємства
Інші назви: Rozrobka firmovoho styliu pidpryiemstva
Автори: Хаванська, Лілія Олегівна
Khavanska, Liliia
Ключові слова: фірмовий стиль
firm style
логотип
logo
інтернет-ресурси
internet-resources
просування бренду
brand shipping
рекламні засоби
advertising
оптимізація витрат
optimizing expenses
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Хаванська Л.О. Розробка фірмового стилю підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Лілія Олегівна Хаванська ; наук. кер. Леся Станіславівна Крючко ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 93 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8703
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є дослідження процесу розробки фірмового стилю підприємства і обґрунтування рекламної і фірмової стратегії на базі рекомендацій маркетингових досліджень з метою просування фірмового стилю підприємства.Metoiu roboty ye doslidzhennia protsesu rozrobky firmovoho styliu pidpryiemstva i obgruntuvannia reklamnoi i firmovoi stratehii na bazi rekomendatsii marketynhovykh doslidzhen z metoiu prosuvannia firmovoho styliu pidpryiemstva
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8703
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хаванська Л. О..pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.