Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8705
Назва: Удосконалення системи маркетингового менеджменту на підприємстві
Інші назви: Udoskonalennia systemy marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi
Автори: Шаповалова, Софія Богданівна
Shapovalova, Sofiia
Ключові слова: фермерське господарство
farming enterprist
маркетингова діяльність
marketing activity
маркетинговий менеджмент
marketing management
аграрний бізнес
agrarian business
інформаційне забезпечення
information support
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Шаповалова С.Б. Удосконалення системи маркетингового менеджменту на підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Софія Богданівна Шаповалова ; наук. кер. Тетяна Вікторівна Ільченко ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 99 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8705
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є розробка теоретично-методологічних положень щодо удосконалення системи маркетингового менеджменту в фермерському господарстві та надання практичних рекомендацій по підвищенню ефективності його функціонування.Metoiu roboty ye rozrobka teoretychno-metodolohichnykh polozhen shchodo udoskonalennia systemy marketynhovoho menedzhmentu v fermerskomu hospodarstvi ta nadannia praktychnykh rekomendatsii po pidvyshchenniu efektyvnosti yoho funktsionuvannia.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8705
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шаповалова С. Б..pdf1,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.