Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8879
Назва: Удосконалення маркетингової збутової стратегії аграрного підприємства
Інші назви: Udoskonalennia marketynhovoi zbutovoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Баранова, Ольга Романівна
Baranova, Olha
Ключові слова: стратегія
strategy
збут
sales
маркетинг
marketing
продукція
products
збутова стратегія
sales strategy
маркетингова стратегія
marketing strategy
підприємства
enterprises
маркетингова діяльність
marketing activities
продукція
products
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Баранова О. Р. Удосконалення маркетингової збутової стратегії аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Ольга Романівна Баранова ; наук. керівник Крючко Леся Станіславівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 104 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8879
Короткий огляд (реферат): Об'єктом дослідження є процес формування та удосконалення маркетингової збутової стратегії досліджуваного підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є розробка науково-методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення збутової стратегії аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти, що пов’язані з удосконаленням маркетингової збутової стратегії досліджуваного аграрного підприємства. В ході виконання даної роботи було розглянуто та досліджено теоретично-методологічні основи організації та розробки збутової стратегії підприємстві, проведено аналіз ефективності організації збутової діяльності та відповідно було визначено шляхи вдосконалення маркетингової збутової стратегії підприємства. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia ta udoskonalennia marketynhovoi zbutovoi stratehii doslidzhuvanoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye rozrobka naukovo-metodychnykh i praktychnykh rekomendatsii shchodo udoskonalennia zbutovoi stratehii ahrarnoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye teoretyko-metodychni ta praktychni aspekty, shcho poviazani z udoskonalenniam marketynhovoi zbutovoi stratehii doslidzhuvanoho ahrarnoho pidpryiemstva. V khodi vykonannia danoi roboty bulo rozghlianuto ta doslidzheno teoretychno-metodolohichni osnovy orhanizatsii ta rozrobky zbutovoi stratehii pidpryiemstvi, provedeno analiz efektyvnosti orhanizatsii zbutovoi diialnosti ta vidpovidno bulo vyznacheno shliakhy vdoskonalennia marketynhovoi zbutovoi stratehii pidpryiemstva.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8879
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баранова О.Р..pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.