Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8885
Назва: Обґрунтування системи маркетингових заходів для підвищення ефективності стратегії збуту продукції підприємства
Інші назви: Obgruntuvannia systemy marketynhovykh zakhodiv dlia pidvyshchennia efektyvnosti stratehii zbutu produktsii pidpryiemstva
Автори: Віхренко, Тамара Миколаївна
Vikhrenko, Tamara
Ключові слова: збут
loan
збутова діяльність
loan activity
збутова політика
labor policy
оточення підприємства
enterprise department
якість продукції
quality of production
канали розподілу
sales channels
маркетингова діяльність
marketing activity
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Віхренко Т. М. Обґрунтування системи маркетингових заходів для підвищення ефективності стратегії збуту продукції підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Тамара Миколаївна Віхренко ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8885
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес формування маркетингових заходів для підвищення ефективності стратегії збуту продукції підприємства, а також напрями впровадження даних заходів в Товаристві з обмеженої відповідальності фірма «ЗГІК». Предметом дослідження є теоретичні основи, методологічні підходи та організаційно-економічні аспекти формування ефективної збутової політики підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних і методичних положень, а також розробка практичних рекомендацій щодо обґрунтування та впровадження маркетингових заходів для підвищення ефективності стратегії збуту продукції підприємства в Товаристві з обмеженою відповідальністю фірмі «ЗГІК» м. Дніпро. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia marketynhovykh zakhodiv dlia pidvyshchennia efektyvnosti stratehii zbutu produktsii pidpryiemstva, a takozh napriamy vprovadzhennia danykh zakhodiv v Tovarystvi z obmezhenoi vidpovidalnosti firma «ZHIK». Predmetom doslidzhennia ye teoretychni osnovy, metodolohichni pidkhody ta orhanizatsiino-ekonomichni aspekty formuvannia efektyvnoi zbutovoi polityky pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia teoretychnykh i metodychnykh polozhen, a takozh rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo obgruntuvannia ta vprovadzhennia marketynhovykh zakhodiv dlia pidvyshchennia efektyvnosti stratehii zbutu produktsii pidpryiemstva v Tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu firmi «ZHIK» m. Dnipro.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8885
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Віхренко Т. М..pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.