Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8890
Назва: Формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки
Інші назви: Formuvannia ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu sektori ekonomiky
Автори: Колесников, Олексій Олександрович
Kolesnykov, Oleksii
Ключові слова: екологічний маркетинг
ekolohichnyi marketynh
навколишнє середовище
navkolyshnie seredovyshche
уникнення втрат
unyknennia vtrat
екологічні продукти
ekolohichni produkty
екологічна стратегія
ekolohichna stratehiia
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Колесников О. О. Формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олексій Олександрович Колесников ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 70 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8890
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає процес формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Предметом дослідження виступає сукупність теоретико-методичних аспектів та визначення практичних напрямків щодо формування екологічного маркетингу виробничого підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичні підходи до вивчення сутності екологічного маркетингу та визначення практичних аспектів формування екологічного маркетингу в сільському господарстві. Методи дослідження: аналіз та синтез, аналітичні показники динаміки та аналітичне вирівнювання, методи статистичного аналізу, метод порівняння, табличний та графічний методи, методи економічного обґрунтування управлінських рішень. Obiektom doslidzhennia vystupaie protses formuvannia ekolohichnoho marketynhu v ahrarnomu sektori ekonomiky. Predmetom doslidzhennia vystupaie sukupnist teoretyko-metodychnykh aspektiv ta vyznachennia praktychnykh napriamkiv shchodo formuvannia ekolohichnoho marketynhu vyrobnychoho pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychni pidkhody do vyvchennia sutnosti ekolohichnoho marketynhu ta vyznachennia praktychnykh aspektiv formuvannia ekolohichnoho marketynhu v silskomu hospodarstvi. Metody doslidzhennia: analiz ta syntez, analitychni pokaznyky dynamiky ta analitychne vyrivniuvannia, metody statystychnoho analizu, metod porivniannia, tablychnyi ta hrafichnyi metody, metody ekonomichnoho obgruntuvannia upravlinskykh rishen.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8890
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колесников О.О..pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.