Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8896
Назва: Формування та імплементація системи аграрного маркетингу в діяльність фермерського господарства
Інші назви: Formuvannia ta implementatsiia systemy ahrarnoho marketynhu v diialnist fermerskoho hospodarstva
Автори: Литвиненко, Олександр Олегович
Lytvynenko, Oleksandr
Ключові слова: аграрний маркетинг
agricultural marketing
комплекс маркетингу
marketing complex
аграрна продукція
agricultural products
аграрні підприємства
agricultural enterprises
маркетинговий інструментарій
marketing tools
канали збуту
sales channels
середовище організації
organizational environment
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Литвиненко О. О. Формування та імплементація системи аграрного маркетингу в діяльність фермерського господарства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олександр Олегович Литвиненко ; наук. керівник Юрченко Наталія Іванівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8896
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес формування та імплементації системи аграрного маркетингу в діяльність фермерського господарства. Предметом дослідження теоретичні наукові концепції та положення аграрного маркетингу, методи діагностики економічного стану аграрного підприємства, практичний досвід вітчизняних та закордонних науковців щодо ведення маркетингової діяльності в аграрній сфері економіки. Мета дослідження Мета полягає в усвідомленні сутності та ролі системи аграрного маркетингу як економічно значимого і ефективного інструменту управління підприємством та на основі аналізу економічної діяльності фермерського господарства розробити рекомендації щодо імплементації даної системи в його діяльність. Obiektom doslidzhennia ye protses formuvannia ta implementatsii systemy ahrarnoho marketynhu v diialnist fermerskoho hospodarstva. Predmetom doslidzhennia teoretychni naukovi kontseptsii ta polozhennia ahrarnoho marketynhu, metody diahnostyky ekonomichnoho stanu ahrarnoho pidpryiemstva, praktychnyi dosvid vitchyznianykh ta zakordonnykh naukovtsiv shchodo vedennia marketynhovoi diialnosti v ahrarnii sferi ekonomiky. Meta doslidzhennia Meta poliahaie v usvidomlenni sutnosti ta roli systemy ahrarnoho marketynhu yak ekonomichno znachymoho i efektyvnoho instrumentu upravlinnia pidpryiemstvom ta na osnovi analizu ekonomichnoi diialnosti fermerskoho hospodarstva rozrobyty rekomendatsii shchodo implementatsii danoi systemy v yoho diialnist.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8896
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко О.О..pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.