Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8908
Назва: Маркетинговий механізм формування іміджу підприємства
Інші назви: Marketynhovyi mekhanizm formuvannia imidzhu pidpryiemstva
Автори: Самсонов, Іван Валерійович
Samsonov, Ivan
Ключові слова: імідж
image
маркетинговий механізм
marketing mechanism
позитивний імідж
positive image
переваги споживачів
consumer benefits
життєвий цикл
life cycle
канали комунікації
communication channels
ефективність
efficiency
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Самсонов І. В. Маркетинговий механізм формування іміджу підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Іван Валерійович Самсонов ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 73 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8908
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є формування іміджу компанії. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є імідж як складова успіху компанії.. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне дослідження формування іміджу організації та розробка маркетингового механізму формування позитивного іміджу. Методи дослідження, що були використані в кваліфікаційній роботі: аналітичний, статистичний, графічний та системний підходи до вивчення економічних процесів і явищ у контексті маркетингової діяльності. Obiektom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye formuvannia imidzhu kompanii. Predmetom doslidzhennia kvalifikatsiinoi roboty ye imidzh yak skladova uspikhu kompanii.. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye teoretychne doslidzhennia formuvannia imidzhu orhanizatsii ta rozrobka marketynhovoho mekhanizmu formuvannia pozytyvnoho imidzhu. Metody doslidzhennia, shcho buly vykorystani v kvalifikatsiinii roboti: analitychnyi, statystychnyi, hrafichnyi ta systemnyi pidkhody do vyvchennia ekonomichnykh protsesiv i yavyshch u konteksti marketynhovoi diialnosti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8908
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самсонов І. В..pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.