Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8910
Назва: Впровадження інтернет-маркетингу для розвитку сільскогосподарського підприємства
Інші назви: Vprovadzhennia internet-marketynhu dlia rozvytku silskohospodarskoho pidpryiemstva
Автори: Теряхін, Олексій Володимирович
Teriakhin, Oleksii
Ключові слова: маркетингове цифрове управління
Digital marketing management
інтернет стратегія
Internet strategy
сільськогосподарське підприємство
agricultural enterprise
органічний клієнти
organic customers
цифровий маркетинг
digital marketing
соціальні мережі
social media
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Теряхін О. В. Впровадження інтернет-маркетингу для розвитку сільскогосподарського підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Олексій Володимирович Теряхін ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 108 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8910
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес розробки Інтернет маркетингової стратегії для системи маркетингу на сільськогосподарському підприємстві. Предметом дослідження Дослідження спрямоване на аналіз та розгляд практичних аспектів створення та впровадження інтернет- стратегії з метою підвищення впізнаваності та розвитку підприємства в умовах сучасного інтернет-середовища. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження і обґрунтування доцільності впровадження інтернет стратегії маркетингу в аграрної компанії. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky Internet marketynhovoi stratehii dlia systemy marketynhu na silskohospodarskomu pidpryiemstvi. Predmetom doslidzhennia Doslidzhennia spriamovane na analiz ta rozghliad praktychnykh aspektiv stvorennia ta vprovadzhennia internet- stratehii z metoiu pidvyshchennia vpiznavanosti ta rozvytku pidpryiemstva v umovakh suchasnoho internet-seredovyshcha. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia i obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia internet stratehii marketynhu v ahrarnoi kompanii.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8910
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теряхін О.В..pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.