Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8915
Назва: Удосконалення інноваційної політики агропідприємства
Інші назви: Udoskonalennia innovatsiinoi polityky ahropidpryiemstva
Автори: Янчук, Юрій Миколайович
Yanchuk, Yurii
Ключові слова: інновації
innovations
інноваційний розвиток
innovative development
інноваційна політика
innovation policy
маркетинг
marketing
нововведення
news
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Янчук Ю. М. Удосконалення інноваційної політики агропідприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Юрій Миколайович Янчук ; наук. керівник Якубенко Юлія Леонідівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 122 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8915
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес функціонування інноваційної політики на агропідприємстві та шляхів її удосконалення. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження інноваційного розвитку агропідприємства, що відображають соціально-економічні процеси та можливості їх регулювання. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування інноваційної політики агропідприємства в умовах ринку та шляхів її удосконалення. Методи дослідження. Результати дослідження отримані за допомогою монографічного, аналітичного, абстрактно-логічного, розрахунково-конструктивного та економіко - математичних методів. Obiektom doslidzhennia ye protses funktsionuvannia innovatsiinoi polityky na ahropidpryiemstvi ta shliakhiv yii udoskonalennia. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh pidkhodiv dlia doslidzhennia innovatsiinoho rozvytku ahropidpryiemstva, shcho vidobrazhaiut sotsialno-ekonomichni protsesy ta mozhlyvosti yikh rehuliuvannia. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye obgruntuvannia innovatsiinoi polityky ahropidpryiemstva v umovakh rynku ta shliakhiv yii udoskonalennia. Metody doslidzhennia. Rezultaty doslidzhennia otrymani za dopomohoiu monohrafichnoho, analitychnoho, abstraktno-lohichnoho, rozrakhunkovo-konstruktyvnoho ta ekonomiko - matematychnykh metodiv.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8915
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Янчук Ю.М..pdf1,07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.