Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9501
Назва: Формування системи маркетингових досліджень конкурентоспроможності аграрного підприємства
Інші назви: Formuvannia systemy marketynhovykh doslidzhen konkurentospromozhnosti ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Бородавка, Тетяна Іванівна
Borodavka, Tetiana
Ключові слова: маркетинг
marketing
маркетингові дослідження
marketing research
методи
methods
конкурентоспроможність
competitiveness
фермерське господарство
farming
Дата публікації: 2024
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Бородавка Т. І. Формування системи маркетингових досліджень конкурентоспроможності аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Тетяна Іванівна Бородавка ; наук. керівник Кадирус Ірина Григорівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2024. – 81 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9501
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процеси, які пов’язані з формуванням та удосконаленням системи маркетингових досліджень конкурентоспроможності фермерського господарства Слюсарів Синельниківського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження є теоретично-методичні засади і практичні розробки вітчизняних та зарубіжних науковців, методичні обґрунтування з формування та удосконалення системи маркетингових досліджень конкурентоздатності аграрного підприємства. Мета кваліфікаційної роботи полягає у визначення змісту та складових системи маркетингових досліджень конкурентоспроможності аграрного підприємства на ринку та розробці заходів щодо її удосконалення. Методи дослідження. В ході дослідження використані такі методи економічних досліджень: описовий, логічний та системний підхід, методи стратегічного та економіко-статистичного аналізу та інші. Obiektom doslidzhennia ye protsesy, yaki poviazani z formuvanniam ta udoskonalenniam systemy marketynhovykh doslidzhen konkurentospromozhnosti fermerskoho hospodarstva Sliusariv Synelnykivskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia ye teoretychno-metodychni zasady i praktychni rozrobky vitchyznianykh ta zarubizhnykh naukovtsiv, metodychni obgruntuvannia z formuvannia ta udoskonalennia systemy marketynhovykh doslidzhen konkurentozdatnosti ahrarnoho pidpryiemstva. Meta kvalifikatsiinoi roboty poliahaie u vyznachennia zmistu ta skladovykh systemy marketynhovykh doslidzhen konkurentospromozhnosti ahrarnoho pidpryiemstva na rynku ta rozrobtsi zakhodiv shchodo yii udoskonalennia. Metody doslidzhennia. V khodi doslidzhennia vykorystani taki metody ekonomichnykh doslidzhen: opysovyi, lohichnyi ta systemnyi pidkhid, metody stratehichnoho ta ekonomiko-statystychnoho analizu ta inshi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/9501
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бородавка Т.І..pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.